شناسایی سایت جعلی فروش داروهای غیرمجاز

سرهنگ اکبر امینی با اعلام این خبر گفت: در پی رصد مستمر و شبانه روزی فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا سایتی با محتوای فروش داروهای غیرمجاز در شهرستان همدان شناسایی شد. این مقام انتظامی استان همدان اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد این سایت فاقد مجوز است. وی افزود: …

سرهنگ اکبر امینی با اعلام این خبر گفت: در پی رصد مستمر و شبانه روزی فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا سایتی با محتوای فروش داروهای غیرمجاز در شهرستان همدان شناسایی شد.

این مقام انتظامی استان همدان اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد این سایت فاقد مجوز است.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی گرداننده این سایت شناسایی و با دستور مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ امینی افزود: در بازجویی فنی بعمل آمده متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات انکار ناپذیر رایانه ای، ضمن اقرار صریح به بزه ارتکابی، انگیزه خود را از این عمل کسب درآمد اعلام کرد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب همدان فرستاده شد.

سرهنگ امینی در پایان به شهروندان توصیه کرد: داروهای مورد نیاز خود را از طریق مبادی رسمی تامین کنند و در صورت مشاهده فعالیت سایت های مشابه مراتب را با شماره تلفن ۰۸۱۲۱۸۲۶۷۴ در میان بگذارند.

دکمه بازگشت به بالا