استقبال بوشهری ها از خرید اینترنتی در محموله های پستی

به گزارش خبرنگار موبنا، “عنایت‌الله مقیمی” صبح امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان دیر با بیان اینکه در استان بوشهر ۲۶۰ دفتر پستی خدمات به مردم شهری و روستایی ارائه می‌کنند اظهار داشت: ۱۰ دفتر شهری،۸۰ دفترخدمات شهری و ۱۷۰ دفتر خدمات روستایی به مردم خدمات پستی ارائه می‌دهند. مدیرکل پست استان بوشهر گفت: هفت …

به گزارش خبرنگار موبنا، “عنایت‌الله مقیمی” صبح امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان دیر با بیان اینکه در استان بوشهر ۲۶۰ دفتر پستی خدمات به مردم شهری و روستایی ارائه می‌کنند اظهار داشت: ۱۰ دفتر شهری،۸۰ دفترخدمات شهری و ۱۷۰ دفتر خدمات روستایی به مردم خدمات پستی ارائه می‌دهند.
مدیرکل پست استان بوشهر گفت: هفت میلیون مرسوله پستی در استان بوشهرسال قبل جابه‌جا شده که بخشی عمده‌ای از این محموله‌های پستی از طریق خرید اینترنتی سفارش داده شده است.
وی با اشاره به اینکه اداره کل پست استان بوشهر خدمات منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین‌المللی ارائه می‌کند تصریح کرد: اداره کل پست استان بوشهر علاوه بر خدمات پستی در استان و داخل کشور خدمات دهی به خارج از کشور طریق پست بین‌الملل و پست الکترونیک انجام می‌دهد.
مدیرکل پست استان بوشهراز جابه‌جایی ۷ میلیون مرسوله پستی در استان بوشهر خبرداد و گفت: سال گذشته هفت میلیون محموله پستی دراستان جابجا شد که بخش عمده‌ای از آنها از طریق خرید اینترنتی سفارش داده شده است.
مقیمی با اشاره به اینکه هزینه خدمات پستی در روستاهای استان بوشهر نسبت به نقاط شهری پایین‌تراست گفت: هزینه‌های پستی در روستاها بصورت دولتی است بگونه‌ای که با هزینه بسیاراندکی بابت نرخ محموله‌های پستی خدمات ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استفاده از خدمات پستی سبب کاهش انرژی و رفت و آمد درون شهری و نیز صرفه‌جویی در وقت می‌شود گفت: خدمت دستگاه‌های مختلف اجرایی که قابلیت واگذاری به شرکت پست را دارد شناسایی شده که با اجرایی شدن آنها مراجعه مردم به دستگاههای  اجرایی استان کاهش می‌یابد و تمامی خدمات از طریق پست انجام شود که این مهم سبب کاهش هزینه و ترافیک و صرفه جویی در وقت و انرژی می‌شود.
مدیرکل پست استان بوشهر با اشاره به نصب پلاک پستی در شهرهای استان بوشهر افزود: پلاک‌های۱۰رقمی پستی نقش مهمی در شناسایی محل مبدا و مقصد است که اکنون بیش از ۸۰ درصد شهرهای استان بوشهر دارای پلاک پستی هستند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا