نمایشگرهای جدید ایسوس وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار موبنا، ایسوس به تازگی نمایشگر جدیدی از سری Designo را با نام MX27AQ معرفی کرده که در رده نمایشگرهای WQHD قرار می گیرد و به همراه فناوری های ICEpower شرکت B&O ارایه شده است تا کیفیت صوتی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد. MX27AQ  یک نمایشگر ۲۷ اینچی با رزولوشن۲۵۶۰ …

به گزارش خبرنگار موبنا، ایسوس به تازگی نمایشگر جدیدی از سری Designo را با نام MX27AQ معرفی کرده که در رده نمایشگرهای WQHD قرار می گیرد و به همراه فناوری های ICEpower شرکت B&O ارایه شده است تا کیفیت صوتی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد.
MX27AQ  یک نمایشگر ۲۷ اینچی با رزولوشن۲۵۶۰ در ۱۴۴۰  است که در مقایسه با نمایشگرهای Full HD با همین ابعاد تجربه صوتی و تصویری بهتری را برای کاربران به همراه دارد.
این نمایشگر ایسوس که نسل جدید از سری Designo به شمار میرود، جایزه طراحی iF را به دلیل ظرافت های طراحی از جمله پنل بدون قاب، بدنه فوق باریک و پایه نگه دارنده زیبا  با الهام از ساعت آفتابی از آن خود کرده است.
ایسوس این نمایشگر را به فناوری های انحصاری SonicMaster، ICEpower، AudioWizard مجهز کرده تا کیفیت صوتی نمایشگر را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
یکی دیگر از فناوریهای انحصاری ایسوس در این نمایشگر Eye Care به همراه فناوری Flicker Free و Low Blue Light است. این فناوری ها به کمک کاربرانی می آید که ساعات طولانی به نمایشگر خود خیره میشوند و آسیبهای جدی به بینایی آن ها وارد میشود.

ایسوس
MX27AQ یک نمایشگر ۲۷ اینچی WQHD است که در مقایسه با سایر نمایشگرهای ۲۷ اینچی Full HD شفافیت و جزئیات تصاویر در آن تا ۲۵% و فضای نمایش آن تا ۷۷% بیشتر است.
پنل به کار رفته در این نمایشگر جدید ایسوس از نوع  AH-IPS با نرخ کنتراست ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰:۱ است و با پشتیبانی کامل از رنگهای sRGB  تصاویر کاملا طبیعی را ایجاد می کند.
به دلیل استفاده از پنل AH-IPS زاویه دید این نمایشگر ۱۷۸ درجه بوده و جابجایی رنگ در زوایای گسترده نیز به میزان قابل توجهی از بین رفته است.
نمایشگر Designo MX27AQ ایسوس تجربه صوتی بینظیری را با ترکیب فناوریهای سخت افزاری و نرم افزاری ویژه فراهم می کند.
این نمایشگر از فناوری SonicMaster ایسوس برخوردار است که در کنار فناوری ICEpower شرکت Bang & Olufsen کیفیت صوتی نمایشگر را به طور محسوسی متحول کرده است.
فناوری SonicMaster تمامی جزئیات آکوستیک اصوات را بازسازی میکند تا صدایی شفاف و با فرکانس بالاتر را ارائه دهد. ایسوس با استفاده از چیپ MobileSound 3 شرکت Bang & Olufsen و پیاده سازی فناوری SonicMaster  توسط دو اسپیکر داخلی ۳ واتی کیفیت صوتی یک سینمای خانگی را فراهم میسازد.
MX27AQ از قابلیت AudioWizard ایسوس نیز برخوردار است تا کاربر بتواند از میان چهار حالت پیش فرض Music، Movie، Gaming و User تنظیمات مورد نظر خود را از طریق منوی جدید OSD (on-screen Display) انتخاب کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا