واگذاری بیش از ۱۱۰ هزار خط ثابت و همراه در کرمانشاه

به گزارش موبنا، ابراهیم محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از واگذاری ۱۹ هزار خط تلفن ثابت در استان کرمانشاه طی هشت ماهه اخیر خبر داد. وی با بیان اینکه در این مدت ۹۱ هزار شماره همراه دائمی و اعتباری و هم‌چنین ۳۱ هزار پورت ADSL در استان …

به گزارش موبنا، ابراهیم محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از واگذاری ۱۹ هزار خط تلفن ثابت در استان کرمانشاه طی هشت ماهه اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۹۱ هزار شماره همراه دائمی و اعتباری و هم‌چنین ۳۱ هزار پورت ADSL در استان واگذار شده است، خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور ۲۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری سرمایه‌ای توسط شرکت مخابرات استان صورت پذیرفت.

محمدی با اشاره به نصب تجهیزات wifi در شهر کرمانشاه، بیان داشت: برای گسترش این سرویس‌ها به سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

وی اجرای طرح هم‌کدسازی در استان و در اواخر تیرماه سال گذشته را یادآور شد و گفت: تغییر و به‌روز کردن تجهیزات قدیمی شبکه تلفن همراه و راه‌اندازی نسل سوم از اقدامات مهم انجام شده در مدت هشت ماه اخیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا