اعلام رأی دیدار ابومسلم و استقلال آبی تهران

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم ابومسلم مشهد و استقلال آبی تهران از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز ۱۷ فروردین برگزار شد و از سوی پیمان صاحب جمعی، مربی تیم ابومسلم مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق …

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم ابومسلم مشهد و استقلال آبی تهران از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز ۱۷ فروردین برگزار شد و از سوی پیمان صاحب جمعی، مربی تیم ابومسلم مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت.

وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد(محرومیت فوق از ششم اردیبهشت برای مدت ۶ ماه معلق است و در صورت تکرار هرگونه تخلف در مسابقات بعدی، علاوه بر تنبیه، محرومیت وی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

تیم ابومسلم مشهد نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری طبق بند یک ماده ۶۶ به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم استقلال آبی تهران به دلیل تخلف تماشاگرانش طبق بند ۳ ماده آیین نامه انضباطی به مبلغ ۷ میلیون ریال باید جریمه نقدی پرداخت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا