حدادی‌فر: جای کاوه رضایی در تیم‌ملی خالی است

بازی با نفت مسجدسلیمان خیلی سخت بود چون این تیم می خواست برای ماندن در لیگ برتر از ما امتیاز بگیرد. نیمه اول ما زیاد خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم دو گل بزنیم. ما دو بازی سخت دیگر تا اخر فصل داریم و باید امتیازات را برای کسب سهمیه بگیریم.بازی …

بازی با نفت مسجدسلیمان خیلی سخت بود چون این تیم می خواست برای ماندن در لیگ برتر از ما امتیاز بگیرد. نیمه اول ما زیاد خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم دو گل بزنیم. ما دو بازی سخت دیگر تا اخر فصل داریم و باید امتیازات را برای کسب سهمیه بگیریم.بازی جلوی تیم هایی مانند نفت مسجدسلیمان سخت تر است چون برای گرفتن امتیاز خوب فوتبال بازی می کنند. ما بازی های قبلی نفت را دیده بودیم و واقعا حق این تیم نیست که در انتهای جدول باشد. در خیلی از بازی های حق این تیم باخت نبوده و ما هم کار راحتی نداشتیم.

هنوز کاری نکردیم
من همیشه گفتم ذوب آهن در ۷،۸ هفته ابتدای لیگ هم خوب بازی می کردیم اما نمی توانستیم امتیاز بگیریم. در این مدت و از شروع نیم فصل دوم پیشرفت کردیم و با هماهنگی بچه ها به بالای جدول آمدیم. اردوی مالزی خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم این نتایج را بگیریم. اما باید بگویم هنوز کار نکردیم و کار سخت مان برای گرفتن سهمیه مانده است. باید در دو بازی آینده ببریم و در فینال جام حذفی نفت را شکست بدهیم. به نظر من هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و باید همچنان تلاش کنیم و مغرور نشویم.

کاوه گل اروپایی می زند
از او پرسیدیم که حضور کاوه رضایی در نیم فصل دوم چقدر به ذوب آهن کمک کرده که پاسخ داد: کاوه واقعا گل های قشنگ و سرنوشت سازی برای ما زده و گل های اروپایی می زند. زمانی که او در تیم دیگری بود دوستش داشتم و حالا هم که برای ذوب آهن فوق العاده کار کرده و بارها گفتم، جای او در تیم ملی خالی است. او می تواند به تیم ملی کمک کند و مهاجم توانمندی است. امیدوارم مصدومیتش برطرف شود و به زودی برای ذوب آهن بازی کند.

قسمت باشد به تیم ملی دعوت می شوم
از حدادی فر پرسیدیم که کارشناسان اعتقاد دارند جای خودش هم در تیم ملی خالی است که گفت: کارشناسان لطف دارند اما باید ببینیم چه زمانی قسمت می شود به تیم ملی دعوت شوم. چه در تیم ملی باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم . امیدوارم تیم ملی در رقایبت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نتایج خوبی بگیرد.

نوشته های مشابه

برای فصل آینده تصمیم نگرفتم
هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتم و در حال حاضر فقط به دو بازی باقی مانده در لیگ و فینال جام حذفی فکر می کنم.نه به پرسپولیس و نه به هیچ تیم دیگری فکر نکرده ام و می خواهم تمام تلاشم را برای موفقیت ذوب آهن انجام دهم.

از تفکرات آقا فیروز شناخت داریم
بازی با ملوان هم خیلی سخت است چون این تیم با آقای کریمی خیلی خوب شده. آقای کریمی سال گذشته مربی خودمان بودند و شناخت کافی از تفکرات فنی ایشان داشتم. تیم های آقای کریمی فوتبال خیلی خوبی روی زمین بازی می کند و امیدوارم هواداران در بازی به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. خداراشکر بازی در فولاد شهر است وگرنه بازی با ملوان در انزلی خیلی سخت تر می شد.

خوشحالم دو تیم اصفهانی بالای جدول هستند
خوشحالم دو تیم اصفهانی در دو، سه سال گذشته در بالای جدول حضور دارند و این قدرت فوتبال اصفهان را نشان می دهند.امسال هر دو تیم در بالای جدول هستند و این مساله باعث خوشحالی و افتخار است.

دکمه بازگشت به بالا