انجام ۱۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط شرکت مخابرات کرمانشاه

به گزارش موبنا از کرمانشاه، شهاب لطفعلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از انجام بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه طی ۳ سال اخیر خبر داد. وی بیان داشت: ۶۱ طرح بزرگ مخابراتی طی سال ۹۱ در استان کرمانشاه با سرمایه‌گذاری بالغ بر …

به گزارش موبنا از کرمانشاه، شهاب لطفعلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از انجام بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه طی ۳ سال اخیر خبر داد.

وی بیان داشت: ۶۱ طرح بزرگ مخابراتی طی سال ۹۱ در استان کرمانشاه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات استان کرمانشاه افتتاح ۱۱۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال را از اقدامات مهم سال ۹۲ شرکت مخابرات استان برشمرد.

به گفته لطفعلی، با سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیارد ریالی انجام شده در سال ۹۳ و سرمایه‌گذاری‌های دیگر، بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طی ۳ سال اخیر در حوزه‌های زیرساخت‌های ICT در استان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

وی با مقایسه آمار سال ۹۰ و زمان منصوب شدن خود به سمت مدیرعامل شرکت مخابرات استان، گفت: آمار تعداد پورت‌های منصوبه ADSL و تعداد مشترکان در این مدت با رشد ۴۱۶ درصدی مواجه بوده است.

مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات استان کرمانشاه بیان داشت: از لحاظ روستاهای دارای اینترنت نیز با رشد ۱۰۰ درصدی روبه‌رو بوده‌ایم.

لطفعلی تصریح کرد: در حوزه واگذاری خطوط تلفن همراه نیز در استان کرمانشاه شاهد افزایش ۳۶ درصدی هستیم.

وی راه‌اندازی مجتمع قضایی در شرکت مخابرات استان کرمانشاه را یکی از اقدامات مهم در زمان تصدی پست خود عنوان کرد و ادامه داد: رسیدگی به موضوع لاوصولی‌های شرکت با حضور قضات در این مجتمع بسیار تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات استان کرمانشاه به وجود نیروی انسانی ماهر و توانمند در استان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح رومینگ همراه اول بر روی شبکه GSM روستایی توسط جوانان کرمانشاهی موجب صرفه‌جویی سالانه ۴ میلیارد تومان برای کشور می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا