بانک تجارت برای مطالبات معوق کتاب دارد

درآیین رونمایی که با حضور گروهی از اساتید دانشگاه،مدیران بانک ها و اصحاب رسانه در “سرای قلم”  برگزارشد،حجت الاسلام سید عباس موسویان مشاور فقهی بانک مرکزی با اشاره به وضعیت حساس مطالبات معوق شبکه بانکی در شرایط کنونی گردآوری و انتشار این کتاب را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و خواستار به کارگیری روش های نظام …

درآیین رونمایی که با حضور گروهی از اساتید دانشگاه،مدیران بانک ها و اصحاب رسانه در “سرای قلم”  برگزارشد،حجت الاسلام سید عباس موسویان مشاور فقهی بانک مرکزی با اشاره به وضعیت حساس مطالبات معوق شبکه بانکی در شرایط کنونی گردآوری و انتشار این کتاب را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و خواستار به کارگیری روش های نظام مند علمی و تبادل تجربیات بین بانک ها برای رفع این معضل شد.

در ادامه، اصغر پورمتین یکی از مولفین این کتاب هدف از تهیه کتاب” مطالبات معوق بانکی “را پاسخگویی به نیاز امروز سیستم مالی و بانکی کشور دانست و گفت: در امر نگارش این کتاب ضمن سودبردن از نقطه نظرات اساتید اهل فن درحوزه اقتصادی وبانکی ،از نتایج بررسی پرونده های مختلف مطالبات معوق در جلسات مختلف کمیته بانکداری اسلامی بانک تجارت نیز استفاده شده است. پورمتین افزود: در این کتاب  کوشیده ایم راهکارهای جلوگیری از معوق شدن تسهیلات را به شکل کاربردی برای علاقمندان گردآوری و تشریح کنیم .

پس از رونمایی رسمی این کتاب، دکتر شایگان رییس دانشگاه جامع علمی-کاربردی بانک تجارت و دکتر زنگباری از اساتید دانشگاه هرکدام به تفصیل درخصوص این کتاب نقطه نظرات خود را اعلام داشتند و اظهار امیدواری کردند با لحاظ نمودن دیدگاه های کارشناسان، در چاپ بعدی، کتاب مطالبات معوق بانکی با کیفیت بالاتری در دسترس علاقه مندان قرار گیرد .

گفتنی است علی اصغر پورمتین وسعید جمشیدی اعضای کمیته عالی اعتباری بانک تجارت می باشند . کتاب مطالبات معوق بانکی توسط انتشارات “گپ” و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا