اولین شعبه خدمات تمام الکترونیکی بانک رفاه افتتاح شد

در مراسمی اولین شعبه خدمات تمام الکترونیکی بانک رفاه در محل شعبه دکتر حسابی این بانک افتتاح شد.

موبنا – به گزارش موبنا، بنابر اعلام بانک رفاه، این شعبه دارای شش دستگاه خودبانک، خوددریافت، خودپرداخت، خودبانک مجازی، خودبانک ارائه کارت و خودبانک عملیات قبض است.
محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در مراسم افتتاحیه این شعبه طی سخنانی با بیان اینکه در بانک رفاه به دنبال به‌کارگیری نوآوری‌های نوین بانکی به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هستیم، گفت: طیف متنوعی از خدمات از جمله دریافت و پرداخت وجه، افتتاح حساب، به حساب گذاری چک، خرید کارت هدیه و بسیاری خدمات دیگر از این طریق به تمامی مشتریان ارائه می‌شود.
وی افزود: با افتتاح این شعبه مشتریان بانک رفاه می‌توانند خدمات سهل‌الوصول و متنوعی را در تمامی طول شبانه‌روز و ایام هفته دریافت کنند.
فرخ‌نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه نیز هدف بانک از افتتاح این شعبه را حضور ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات به مشتریان دانست.
وی با بیان اینکه مشتریان در تمامی طول ساعات شبانه‌روز به خدمات بانکی نیاز دارند، گفت: بانک رفاه مشتریان بسیاری دارد که در ساعاتی غیر از ساعات اداری علاقه‌مند به دریافت سبد خدمات بانک هستند. بر اساس این زیرساخت مشتریان می‌توانند از انواع خدمات ارزی و ریالی بانک بهره‌مند شوند.
فرخ‌نژاد با تصریح اینکه بانک رفاه از زیرساخت‌ها و امکانات بسیار رقابتی برای بانکداری الکترونیک از جمله موبایل بانک، اینترنت بانک و تبلت بانک، برخوردار است، اظهارداشت: این‌گونه شعب سایر خدمات مورد نیاز مشتریان از جمله دریافت و پرداخت، به حساب‌گذاری چک و همچنین دریافت کارت‌های هدیه را نیز ارائه می‌کند.
در ادامه این مراسم مدیرعامل بانک رفاه به عنوان اولین مشتری شعبه، اقدام به افتتاح حساب، دریافت رفاه کارت، کارت هدیه و سایر خدمات بانکی کرد.
این محصولات نخستین دستگاه‌های سخت‌افزاری دانش‌بنیان در ایران است و بانک رفاه نخستین بانک ارائه‌دهنده این خدمات و دستگاه‌ها است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا