آغاز تولید «گلکسی اس۹» سامسونگ با سریع‌ترین تراشه جهان

در سال ۲۰۱۸ میلادی پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت همراه با تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» وارد بازار می‌شود که این محصول «گلکسی اس۹» نام دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بهار پرچمداران اندرویدی فرا رسیده است و این روزها انواع گوشی‌های پرقدرت با این سیستم عامل وارد بازار می‌شوند. شرکت سامسونگ نیز بهترین گوشی هوشمند خود یعنی «گلکسی اس۸» را همراه با سیستم عامل اندروید و پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» وارد بازار آمریکای شمالی کرده است. به دنبال آن پرچمدار جدید گوشی‌های ال‌جی موسوم به «جی۶» نیز همراه با پردازنده «اسنپدراگون ۸۲۱» عرضه شده است و در کنار آن شرکت‌های اچ‌تی‌سی، شائومی و سونی هم با پردازنده‌های پرقدرت اسنپدراگون خود را برای ورود به این بازار رقابتی آماده می‌کنند.

آغاز تولید «گلکسی اس۹» سامسونگ با سریع‌ترین تراشه جهان

به نظر می‌رسد شرکت کره ای سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی در جهان بیش از رقبای خود روی این تراشه‌ها تاکید دارد و هم‌اکنون شایعه شده است که در سال ۲۰۱۸ میلادی پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت همراه با تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» وارد بازار می‌شود که این محصول «گلکسی اس۹» نام دارد. اطلاعات منتشر شده روی شبکه اجتماعی چینی «وِیبو» این مسئله را تایید می‌کند و منابع آگاه ادعا کردند دو شرکت سامسونگ و کوالکام (تولیدکننده پردازنده‌های اسنپدراگون) از هم‌اکنون وارد همکاری شده‌اند تا نسل بعدی پرچمداران گوشی‌های این شرکت کره‌ای را تکمیل کنند.

شرکت سامسونگ از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را آغاز کرده است تا بتواند هنگام معرفی رسمی پرچمدار بعدی به تعداد کافی از این گوشی هوشمند عرضه کند و به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد. این اتفاق نگرانی رقبای سامسونگ را برانگیخته است تا آنها هم زودتر از معمول دست به کار شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا