عرضه نسخه به‌روزشده واتس‌اپ با قابلیت انتشار پیام‌های رنگارنگ

با این به‌روزرسانی می‌توانید مشخص کنید چه کسی متن منتشر شده در کنار اسم شما را ببینید. این اتفاق از بخش تنظیمات واتس‌اپ در دسترس است تا بتوانید مشخص کنید چه کسی به پروفایل شما دسترسی داشته باشد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گروه توسعه دهنده ابزار ارتباطی واتس‌اپ اعلام کرد نسخه جدید این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS به‌روز شده است و قابلیت ویژه‌ای را شامل می‌شود که به کاربر امکان می‌دهد متن‌های خود را آسان‌تر از قبل به اشتراک بگذارد.

قابلیت جدید متن‌محور در واتس‌اپ به کاربران این ابزار اجتماعی کمک می‌کند تا بتواند موقعیت جغرافیایی اتفاقی که قرار است در آینده رخ دهد را در اختیار دوستان بگذارد یا آنها را در جریان جزییات سفر خود قرار دهد.

این یک روش ساده و جذاب است تا تمامی دوستانی که نام آنها در دفترچه تلفن واتس‌اپ قرار دارد از اتفاقات مهمی که در زندگی شما می‌افتد باخبر شوند.

متن اصلی که کاربر زیر نام خود منتشر می‌کند از این پس می‌تواند برحسب سلیقه کاربر با فونت و رنگ متفاوت منتشر شود. علاوه بر این یک قابلیت دیگر در نظر گرفته شده است که به شما کمک می‌کند تا لینک‌های مورد نظر خود را هم در کنار متن مذکور قرار دهید.

عرضه نسخه به‌روزشده واتس‌اپ با قابلیت انتشار پیام‌های رنگارنگ

به خاطر داشته باشید که با این به‌روزرسانی می‌توانید مشخص کنید چه کسی متن منتشر شده در کنار اسم شما را ببینید. این اتفاق از بخش تنظیمات واتس‌اپ در دسترس است تا بتوانید مشخص کنید چه کسی به پروفایل شما دسترسی داشته باشد.

شما همچنین می‌توانید با فشار دادن کلیدی که شبیه به چشم طراحی شده است متوجه شوید چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است و به عبارت دیگر لیست افرادی که از این طریق نسخه به‌روز شده پروفایل شما را مشاهده کردند در اختیار داشته باشید. دوستان شما همچنین می‌توانند در این بخش با عکس، ویدیو یا متن برای شما کامنت منتشر کنند.

به گفته توسعه‌دهندگان این ابزار ارتباطی، قابلیت جدید از امروز برای کاربران اندروید و iOS  ارایه شده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا