اپل فصل چهارم امسال ۷۰ میلیون دستگاه گوشی می‌فروشد

در فصل دوم سال جاری میلادی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۸» در جهان فروخته می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «جون ژانگ» از تحلیلگران ارشد مرکز تحقیقاتی «رُزنبلات» همواره پیش‌بینی‌های دقیقی در مورد وضعیت محصولات اپل انجام می‌دهد. آقای ژانگ بر این باور است که در فصل دوم سال جاری میلادی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۸» در جهان فروخته می‌شود. با این روند می‌توان گفت در فاصله زمانی بیشتر از سه ماه از وقتی که گوشی مذکور وارد بازار می‌شود کاربران جهانی حدود ۴۰ میلیون دستگاه از آن را خریداری می‌کنند.

این تحلیلگر توضیح داد این احتمال وجود دارد که اپل حسگر اثر انگشت را در این گوشی هوشمند حذف کند و در عوض حسگر تشخیص چهره را برای باز کردن قفل گوشی مورد استفاده قرار دهد و این فناوری جدید به قدری هوشمند است که در چند میلیونیوم ثانیه می‌تواند چهره فرد را تشخیص دهد.

اپل فصل چهارم امسال ۷۰ میلیون دستگاه گوشی می‌فروشد

ژانگ بر این باور است که در فصل سوم سال جاری میلادی در مجموع ۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۸» در بازار جهانی به فروش می‌رسد و در فصل چهارم ۳۰ تا ۳۵ میلیون دستگاه از آن توسط کاربران جهانی خریداری می‌شود.

برای دو گوشی هوشمند «آیفون ۷اس» و «آیفون ۷اس پلاس» هم پیش‌بینی شده است طی فصل سوم سال جاری میلادی ۱۵ میلیون دستگاه و در فصل چهارم امسال هم ۳۵ میلیون دستگاه از آنها فروخته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا