فلاح جوشقانی سرپرست رگولاتوری شد

با صدور نخستین حکم انتصاب صادره توسط وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، حسین فلاح جوشقانی بعنوان سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد.

موبنا – به گزارش موبنا، با تصمیم محمد جواد آذری جهرمی -وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات-، مهندس فلاح جوشقانی -معاون فعلی نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با عنوان سرپرست، جایگزین علی اصغر عمیدیان شد.
عمیدیان از سال ۹۲ تاکنون بعنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مشغول به کار بوده است.

مهندس فلاح جوشقانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال ۸۱ و کارشناسی مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۷۰ می باشد.
مدیرکلی دفتر بررسیهای فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از سال ۹۰ تا ۹۴،سرپرستی دفتر بررسیهای فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از سال ۸۹ تا ۹۰، مدیرکلی صدور پروانه سرویسهای رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از سال ۸۷ تا ۸۹، سرپرستی اداره کل صدور پروانه سرویس های رادیویی از ۲۰/۴/۱۳۸۶ تا ۳۰/۱/۱۳۸۷، ریاست اداره ترافیک شرکت ارتباطات زیرساخت از سال ۸۱ تا ۸۷، کارشناس مسئول محاسبات ترافیک شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۸۱، کارشناس مسئول محاسبات ترافیک از سال ۷۴ تا ۸۱، کارشناس مسئول بالانس شبکه از سال ۷۳ تا ۷۴ و کارشناس اندازه گذاری خطوط شبکه از سال ۷۲ تا ۷۳ از جمله سوابق اجرایی وی را تشکیل می دهد.

 

«رگولاتوری؛ پرانتقادترین معاونت وزارت ارتباطات» اخرین خبر موبنا درباره سازمان تحت امر عمیدیان بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا