«آیفون ۷» پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان شد

در این دوره زمانی شرکت اپل موفق شد ۱۶.۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۷» را در بازار به فروش برساند و به وسیله این گوشی هوشمند ۴.۷ درصد از بازار جهانی گوشی را به این دستگاه اختصاص دهد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – مرکز تحقیقاتی «استراتژی آنالیتیکس» آخرین گزارش خود مربوط به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان در فصل دوم سال ۲۰۱۷ میلادی را منتشر کرد. بر اساس این گزارش مشخص شد دو گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» دو رتبه برتر این لیست را به خود اختصاص داده‌اند و این در حالی است که دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

برای رتبه پنجم پرفروش‌ترین گوشی جهان بین ماه‌های آپریل تا ژوئن ۲۰۱۷ «شائومی ردمی ۴آ» با ۵.۵ میلیون دستگاه فروش برگزیده شد.

«آیفون ۷» پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان شد

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در این دوره زمانی سه ماهه به قرار زیر اعلام شده است:

  • آیفون ۷ اپل – تعداد فروخته شده: ۱۶.۹ میلیون دستگاه – سهم بازار: ۴.۷ درصد
  • آیفون ۷ پلاس اپل – تعداد فروخته شده: ۱۵.۱ میلیون دستگاه – سهم بازار: ۴.۲ درصد
  • گلکسی اس۸ سامسونگ – تعداد فروخته شده: ۱۰.۲ میلیون دستگاه – سهم بازار: ۲.۸ درصد
  • گلکسی اس۸ پلاس سامسونگ – تعداد فروخته شده: ۹ میلیون دستگاه – سهم بازار: ۲.۵ درصد
  • شائومی ردمی ۴آ – تعداد فروخته شده: ۵.۵ میلیون دستگاه – سهم بازار: ۱.۵ درصد
  • مابقی گوشی‌های بازار – تعداد فروخته شده: ۳۰۳.۷ میلیون دستگاه – سهم بازار: ۸۴.۳ درصد
  • مجموع – تعداد فروخته شده: ۳۶۰.۴ میلیون دستگاه – سهم بازار: ۱۰۰ درصد

در این دوره زمانی شرکت اپل موفق شد ۱۶.۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۷» را در بازار به فروش برساند و به وسیله این گوشی هوشمند ۴.۷ درصد از بازار جهانی گوشی را به این دستگاه اختصاص دهد. مدل «پلاس» همین محصول در دوره زمانی مذکور با فروش ۱۵.۱ میلیون دستگاه توانست ۴.۲ درصد از بازار را از آن خود کند.

شرکت سامسونگ دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را در ماه مارس معرفی کرد و از ماه آپریل این محصولات وارد بازار شدند. با این وجود سامسونگ توانست در این فاصله زمانی ۱۰.۲ میلیون دستگاه از مدل ۵.۸ اینچی و ۹ میلیون دستگاه از مدل بزرگتر آن را در بازار جهانی بفروشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا