تصویری به پیام‌های خصوصی اینستاگرام پاسخ دهید

با نسخه ۱۰.۳۴ شبکه اجتماعی اینستاگرام کاربران می‌توانند پیام‌های خصوصی دریافتی حاوی عکس، ویدیو و … را با یک عکس یا تصویر پاسخ دهند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اینستاگرام که یکی از موفق‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شود و زیر نظر فیسبوک فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد دستکم هفته‌ای یک قابلیت جدید را در اختیار مشترکان خود می‌گذارد و در برخی موارد دیده می‌شود که هر هفته بیش از یک قابلیت جدید به آن اضافه می‌شود. در آخرین به‌روزرسانی روی بخش «دایرکت» یا پیام‌های خصوصی اینستاگرام تاکید شده است که کاربران در این بخش می‌توانند به صورت فرد-به-فرد یا گروهی با هم در تماس باشند.

با نسخه ۱۰.۳۴ شبکه اجتماعی اینستاگرام که هم‌اکنون برای دو سیستم عامل اندروید و iOS روی فروشگاه‌های اینترنتی «پلی استور» گوگل و «اپ استور» اپل عرضه شده است کاربران می‌توانند پیام‌های خصوصی دریافتی حاوی عکس، ویدیو و … را با یک عکس یا تصویر پاسخ دهند.

تصویری به پیام‌های خصوصی اینستاگرام پاسخ دهید

نکته جالب اینجاست که پاسخ کاربر به صورت خودکار یک استیکر مربوط به محتوایی که به آن پاسخ می‌دهید را نیز شامل می‌شود که شبکه اجتماعی مذکور اسکرین‌شات‌های مربوط به این قابلیت جدید را منتشر کرده است.

البته این قابلیت همه امکانات جدیدی که برای اینستاگرام در نظر گرفته شده است را شامل نمی‌شود. شما همچنین می‌توانید برای پاسخ دادن به پیام‌های خصوصی نمایشگر را به دو بخش تقسیم کنید تا استیکرها پیش از ارسال ویرایش شوند. این کار به راحتی با کلیک کردن روی هر استیکر پس از به نمایش درآمدن آن انجام می‌شود. شما در این قابلیت جدید به راحتی می‌توانید استیکر مورد نظر خود را طراحی کنید یا تاثیرات لازم را روی آن برجا بگذارید.

اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی تصویر در جهان محسوب می‌شود و بیشترین به‌روزرسانی‌های آن روی قابلیت‌های جدید تصویری تمرکز دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا