آغاز فروش «نوکیا ۸» ارزان‌تر از آنچه که فکر می‌کردید

اگر کاربر گوشی هوشمند مذکور را از اپراتور O2 سفارش دهد یک دستگاه ساعت مچی هوشمند «نوکیا استیل» که قیمت آن ۱۳۰ دلار است را به صورت رایگان دریافت می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی سرانجام گوشی هوشمند «نوکیا ۸» به صورت رسمی معرفی شد و بسیاری از خبرهایی که در چند ماه گذشته در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده بود، درست از آب درآمد. ساکنان کشورهای آلمان، روسیه و استرالیا هم‌اکنون می‌توانند این گوشی هوشمند را پیش‌خرید کنند تا در چند روز آتی آن را در اختیار داشته باشند.

در کشور آلمان کاربران می‌توانند از طریق اپراتور موبایلی O2 یا «موبایلکام» این گوشی را در اختیار بگیرند. شرکت O2 که فرآیند پیش‌خرید آنلاین گوشی را هم فراهم کرده است مدل قفل نشده آن را بدون هرگونه قرارداد مخابراتی به قیمت ۵۷۷ یورو می‌فروشد و این در حالی است که شرکت سازنده قیمت رسمی آن را ۵۹۹ یورو اعلام کرده بود.

در شرکت «موبایلکام» هم این گوشی هوشمند با تخفیف مختصر واگذار می‌شود و این اپراتور موبایلی اعلام کرده است که با «نوکیا ۸» را با قیمت ۵۷۹ دلار واگذار می‌کند که البته باید توجه داشته باشید این قیمت‌ها مخصوص بازار آلمان است.

آغاز فروش «نوکیا ۸» ارزان‌تر از آنچه که فکر می‌کردید

لازم به ذکر است کاربران آلمانی همچنین می توانند این گوشی هوشمند را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های «تلکام»، «مدیا مارکت»، «ساترن» و «آمازون» خریداری کنند. در این میان اگر کاربر گوشی هوشمند مذکور را از اپراتور O2 سفارش دهد یک دستگاه ساعت مچی هوشمند «نوکیا استیل» که قیمت آن ۱۳۰ دلار است را به صورت رایگان دریافت می‌کند.

این گوشی هوشمند در روسیه هم با اندکی تخفیف نسبت به قیمت اصلی واگذار می‌شود. کاربران روسی می‌توانند از طریق اپراتور «مگافو» این گوشی هوشمند را با قیمت ۵۷۵ یورو پیش‌خرید کنند. البته برای کاربران روسی امکان خرید گوشی در هر چهار رنگ اصلی یعنی آبی براق، آبی کمرنگ، نقره‌ای و مسی براق فراهم شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا