قیمت سومین گوشی دو طرفه روسی اعلام شد

این طور که در لیست محصولات شعبه چینی این شرکت اعلام شده است، قیمت گوشی هوشمند «یوتافون ۳» با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۲۳۹۸ یوان (۳۶۰ دلار) در نظر گرفته شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سومین نسل گوشی‌های روسی دورو که در هر دو طرف بدنه نمایشگر لمسی را شامل می‌شوند با نام «یوتافون ۳» تکمیل شده است و منابع آگاه مشخصات آن را منتشر کردند. شرکت روسی سازنده این گوشی هوشمند امروز اخباری را در مورد قیمت دستگاه منتشر کرد و بر این اساس کاربران جهانی هم‌اکنون می‌دانند این ابزار متفاوت را با پرداخت چه میزان هزینه می‌توانند خریداری کنند.

این طور که در لیست محصولات شعبه چینی این شرکت اعلام شده است، قیمت گوشی هوشمند «یوتافون ۳» با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۲۳۹۸ یوان (۳۶۰ دلار) در نظر گرفته شده است. البته این رقم مربوط به رنگ سفید دستگاه می‌شود. رنگ مشکی دستگاه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به قیمت ۲۴۹۸ یوان (۳۷۵ دلار) به فروش خواهد رسید.

قیمت سومین گوشی دو طرفه روسی اعلام شد

مدل دیگر دستگاه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد که قیمت رنگ سفید و مشکی آن به ترتیب ۳۰۹۸ یوان (۴۶۵ دلار) و ۳۱۹۸ یوان (۴۸۰ یوان) در نظر گرفته شده است.

روسیه و چین نخستین کشورهایی خواهند بود که فروش این گوشی هوشمند در مرحله نخست در آنها آغاز می‌شود و البته هنوز زمان دقیق ورود دستگاه به دیگر کشورها اعلام نشده است.

قیمت سومین گوشی دو طرفه روسی اعلام شد

دکمه بازگشت به بالا