معرفی هاب کار؛ سرویس آنلاین شستشوی خودرو

زمانی که برای شستشوی خودروی خود به کارواش مراجعه می‌کنید، علاوه بر این که می‌بایست مدت زمان زیادی را در ترافیک‌های شهری و صف‌های طولانی کارواش‌ها صرف کنید، ناچارید هزینه‌های مربوط به بنزین، استهلاک و ریسک تصادفات را نیز در نظر داشته باشید.

موبنا – خوشبختانه با گسترش روزافزون تکنولوژی و روی کار آمدن سرویس‌های آنلاین خدماتی، انجام بسیاری از امور روزمره بسیار راحت‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرند که کارواش نیز یکی از این موارد محسوب می‌شود.

اپلیکیشن هاب کار با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و متصدیان متبحر، خدمات مربوط به کارواش را بدون اتلاف وقت و هزینه‌های بیهوده در محل مورد نظرتان انجام می‌دهد. برای این منظور کافیست مکان، نوع سرویس، مشخصات خودرو و زمان مورد نظر خود را مشخص کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی که هاب کار را از سایر نرم افزارهای خدماتی مشابه متمایز می‌سازد، امکان پرداخت از طریق آنلاین و اعتباری است. بدین صورت دیگر نیازی به پول نقد نبوده و شما به راحتی می‌توانید هزینه سرویس خود را ا طریق درگاه بانکی و یا افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید. صحبت از هزینه‌ها شد، جای دارد ذکر کنیم که حق سرویس در هاب کار بسیار معقولانه بوده و شما مستلزم پرداخت هزینه‌های مازاد از جمله انعام نخواهید بود.

جهت بهره‌مندی از خدمات کارواش آنلاین می توانید از طریق وب سایت هاب کار و یا نرم افزار‌ موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

حدود ۵ مگابایت از حافظه دستگاهتان به اپلیکیش هاب کار اختصاص می‌یابد. به محض ورود می‌بایست مجوزهای دسترسی به دستگاه خود را تایید کرده و از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت، نسبت به ثبت حساب کاربری خود اقدام کنید.

در صفحه‌ای که مقابل رویتان گشوده می‌شود، امکان انتخاب محل دقیق شستشوی اتومبیل در قالب نقشه میسر می‌شود. چنانچه موفق به یافتن آدرس مورد نظر خود از طریق نقشه نشدید، با استفاده از کادر جستجو می‌توانید نسبت به یافتن آدرس اقدام کنید. از جمله امکانات کاربردی که هاب کار در اختیارتان قرار می‌دهد «ثبت آدرس» است؛ آدرس‌های مورد نظر خود را به ثبت رسانده تا جهت هر بار سفارش سرویس کارواش، مجبور به جستجوی آن‌ها نشوید.

hubcar

پس از تعیین محل مورد نظر، انتخاب زمان شستشوی اتومبیل امکان پذیر می‌شود. با درگ فیلدهای مربوط به تاریخ و زمان به سمت بالا و پایین، زمان انتخابی شما معین می‌گردد. در صورتی که زمان مورد نظرتان از پیش رزرو شده باشد، از طریق اخطار به اطلاعتان می‌رسد.

نکته: در روزهای تعطیل، ۵۰۰۰ تومان به تعرفه سرویس انتخابی شما افزوده می‌شود. همچنین اگر در روزهای بارانی درخواست سرویس داشته باشید، از ۵۰۰ تومان تخفیف برخوردار خواهید شد.

در مرحله بعد می‌بایست مدل خودرو خود را تعیین کنید که این عمل از طریق درگ فیلدهای «انتخاب برند» و «انتخاب مدل» میسر می‌شود. پس از آن نیز انتخاب سرویس‌های درخواستی امکان پذیر می‌شود که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

استاندارد: روشویی بدنه، نظافت داخل و صندوق عقب، تمیز کننده داشبورد و رودری‌ها، واکس رینگ و لاستیک و …

لوکس: سرویس استاندارد + موتورشویی واتر لس، رینگ شویی با مواد، واکس بدنه

ویژه: لوکس + واکس و محافظ صندلی که مخصوص صندلی‌های چرم است

کارشناسی: خش گیری، پوشش نانو سرامیک بدنه، آبگریز نمودن شیشه، پولیش حرفه‌ای بدنه و صفرشویی

اطلاعات مربوط به هزینه هر یک از سرویس‌ها، ذکر شده است. پس از مطالعه و تایید جزئیات مربوط به سرویس مورد نظر خود، امکان پرداخت میسر می‌شود.

منوی نرم افزار در سمت راست نوار ابزار تعبیه شده که امکان «مشاهده تاریخچه سفارشات و پرداختی‌ها» و همچنین «شارژ اعتبار حساب کاربری» را به شما می‌دهد.

چنانچه قابلیت‌های موجود در هاب کار مورد پسندتان قرار گرفتند، با ارسال لینک نصب آن برای دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها را نیز دعوت به استفاده از این نرم افزار کاربردی کنید.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف سرویس آنلاین شستشوی خودکار هاب کار خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

•رابط کاربری ساده، کم حجم و کاربرپسندhubcar

•امکان ثبت سفارش آنلاین خدمات کارواش

•صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها

•امکان انتخاب آدرس مورد نظر از طریق نقشه و کادر جستجو

‌•امکان ثبت آدرس‌های مورد نظر جهت سهولت در ثبت سفارش‌ها

‌•ارائه اطلاعات کامل پیرامون هر سرویس و هزینه‌های مربوط به آن‌ها

•امکان پرداخت سرویس از طریق کارت بانکی و یا اعتبار حساب کاربری

نقاط ضعف:

•در این برنامه نواقصی مشاهده نشد

همه ما این روزها به دنبال راه و روشی هستیم که دغدغه‌های روزمرگی خود را کاهش دهیم؛ سرویس آنلاین خدمات کارواش به نوبه خود بخشی از این دغدغه‌ها را کاهش می‌دهد.

کافه‌بازار
  • معرفی هاب کار؛ سرویس آنلاین شستشوی خودرو
  • معرفی هاب کار؛ سرویس آنلاین شستشوی خودرو
  • معرفی هاب کار؛ سرویس آنلاین شستشوی خودرو
  • معرفی هاب کار؛ سرویس آنلاین شستشوی خودرو
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا