معرفی اپلیکیشن ۹۰، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی کشور

برنامه ۹۰ پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی کشور می‌باشد که مخاطبان میلیونی دارد و با شور و حرارت زیادی این برنامه را دنبال می‌کنند.

موبنا – اپلیکیشن برنامه ۹۰ راه جدیدی برای مخاطبان این برنامه است تا برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان را در طول هفته نیز دنبال کنند. شرکت آتیه داده پرداز اپلیکیشن ۹۰ را در فصل پیش لیگ برتر طراحی کرد که قابلیت پیش‌بینی و شرکت در نظر سنجی‌های برنامه ۹۰ را فراهم می‌ساخت. در سال جدید، شرکت آتیه داده پرداز و پرسنل پروژه ۹۰ قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن ۹۰ طراحی و برنامه‌ریزی کردند.

در ادامه ویژگی‌های جدید این اپلیکیشن که دومین سال از طراحی و پیاده‌سازی‌اش را می‌گذراند با هم مرور می‌کنیم.

اپلیکیشن 90

جدول زنده:

قابلیت فوق العاده هیجان انگیز نمایش جدول زنده و نمایش لحظه‌ای تغییرات و اعمال نتیجه جدید در جدول زنده بازی‌های لیگ برتر است. به این ترتیب که  که هر تغییری در نتیجه، زمانی که بازی هنوز در جریان است در جدول زنده اعمال شده و جایگاه جدید و امتیاز کسب شده در صورتی که اپلیکیشن 90نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی بماند به نمایش در می‌آید. تغییرات در امتیاز تیم‌ها و جایگاهشان در جدول در صورت باقی ماندن این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه اعمال می‌شود. قابلیت جدول زنده در هفته‌های پایانی و به خاطر رقابت و هیجان زیاد در بالای جدول و پایین جدول بی‌اندازه هیجان‌انگیز می‌شود.

تیم محبوب:

اپلیکیشن جدید در همان صفحه‌ی اول از کاربران راجع به تیم محبوبشان می‌پرسد و آن‌ها با انتخاب تیم مورد نظرشان از ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌شوند. کاربران قادر خواهند بود تا پیام‌هایی به صورت notification راجع به تیم محبوبشان دریافت کنند و به عنوان اولین تیم در زنجیره پیش‌بینی هر هفته نتیجه تیم محبوب‌شان را پیش‌بینی کنند.

پیش بینی سریع/ لیگ پیش بینی/ زنجیره‌ی پیش‌بینی:

قابلیت جدید اپ ۹۰ این است که پس از پیش‌بینی و وارد کردن گزینه مربوطه برای تیم محبوب کاربران بدون نیاز به تغییر صفحه و وارد کردن دکمه جدیدی وارد گزینه‌های پیش بینی برای دیگر ۷ بازی بعدی هر هفته لیگ برتر می شوند تا زنجیره پیش بینی و تورنومنت پیش‌بینی کامل شود. تا به این ترتیب در لیگ پیش‌بینی شرکت نمایند و امتیازات لازم را به دست بیاورند.

عملکرد اخیر در بازی خانگی و در بازی‌های مهمان میزبان مهمان: 

برای اینکه کاربران بی‌هدف دست به پیش بینی نزنند و پیش‌بینی بر اساس آمار و تحلیل عملکرد اخیر تیم‌ها باشد، عملکرد تیم‌ها در ۵ بازی قبل با مشخص کردن عملکردشان در زمین خودی یا میزبانی و عملکردشان به عنوان میهمان مشخص گردیده است. این قابلیت کاربران را قادر می‌سازد تا در کنار عامل حدس از فاکتور تحلیل عملکرد نیز در پیش‌بینی هایشان بهره گیرند که در واقع می‌توان از آن به عنوان تحولی در مبحث پیش‌بینی یاد کرد. این ویژگی باعث تسهیل و هدفمند شدن فرآیند پیش بینی می‌شود.

جدول پیشرفت: قابلیت موجود در اپلیکیشن قبلی که پیش‌بینی‌های مردم را به نمایش می‌گذارد.

نحوه‌ی امتیازدهی به پیش‌بینی اپلیکیشن ۹۰:

برای اینکه کاربران قادر باشند تا پیش‌بینی خود را در سطوح مختلف انجام دهند و پیش‌بینی آنها از دو حالت برد و باخت در صورت صحیح یا غلط بودن خارج شود، نحوه متفاوتی از امتیاز‌دهی برای بررسی نتایج پیش‌بینی‌ها در نظر گرفته شده است. در ادامه به انواع امتیازدهی پیش‌بینی‌ها پرداخته می‌شود:

حضور در مسابقه: حداقل امتیاز برای حضور کاربر در مسابقه ۲ امتیاز است.

پیش‌بینی برد یا باخت (بدون تفاضل گل): ۵ امتیاز برای کاربری که برد یا باخت را به درستی پیش‌بینی کرده اما تفاضل گل را به درستی پیش‌بینی نکرده است.

نتیجه درست ( تفاضل گل صحیح): ۷ امتیاز: برد یا باخت و تفاضل هر دو به درستی عنوان شده است، اما نتیجه دقیق عنوان نشده است.

نتیجه درست (نتیجه صحیح):در این پیش‌بینی کاربر عین نتیجه دقیق را پیش‌بینی کرده و هر ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است.

– لیگ پیش بینی-جدول پیش بینی کاربران- برترین‌های پیش‌بینی

– کاربر با ورود به بخش حساب کاربری خود می‌تواند جدول برترین پیش‌بینی کننده‌ی هفته و سه نفر برتر و همینطور جایگاه‌اش را در جدول و برترین‌های لیگ پیش‌بینی را مشاهده نماید.

اپلیکیشن 90– مشارکت ایرانی‌های خارج کشور و کاربرانی که در لحظه‌ی نمایش برنامه قادر به شرکت نیستند: در گذشته نظرسنجی‌های برنامه تنها قابلیت مشارکت بینندگان در طول مدت اجرای برنامه را داشت و شهروندان خارج کشور قادر نبودند تا در نظرسنجی‌ها شرکت نمایند. قابلیت جدید اپ ۹۰ برای کاربران این است که تا دو روز بعد بدون نیاز به سرویس پیام رسانی و تنها از طریق اپکیشن قادرند در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

پخش زنده: در هنگام پخش زنده برنامه ۹۰، کاربران قادرند این برنامه را به طور زنده از طریق اپلیکیشن ۹۰ تماشا کنند.

پیام‌های با قابلیت دسترسی مستقیم:

در پیام‌های که به طور مستقیم برای کاربران ارسال می‌شود آنها قادرند آدرس مورد نظر را از طریق لینک ارسالی در پیام به طور مستقیم باز کنند و به آن بخش دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های خاص اپلیکیشن آتیه داده پرداز:

شاید تا به امروز اپلیکیشن‌های بسیاری بوده‌اند که توسط هزاران کاربر نصب و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما ویژگی بارز و خاص کننده اپلیکیشن ۹۰ چیست؟

– اپلیکیشن ۹۰ از بدو پیدایش تا کنون توسط ۱۲۰۰۰۰۰ نفر نصب شده است و اکنون ۹۶۰ هزار کاربر دارد. وجه بارز تمایز اپلیکیشن ۹۰ آتیه داده پرداز در تعداد کاربران فعال آن است که هر هفته چندین بار به اپلیکیشن سر می‌زنند و از آن بازدید می‌کنند و یا پیگیر نتیجه پیش‌بینی‌های خود هستند. آمار قابل توجه این اپلیکیشن حدود ۸۰۰ هزار کاربر از ۹۶۰ هزار نفر می‌باشد که هر هفته از این اپلیکیشن بازدید می‌کنند، که این به نوبه خود می‌تواند یک رکورد باشد و آمار بالای ۸۰% کاربر فعال در هفته را نشان می‌دهد.

ترافیک بالای اپ ۹۰:

اپلیکیشن ۹۰ ترافیکی بسیاری بالایی دارد که در بعضی موارد حتی رکورد ترافیکی تراکنش را نیز در کشور جابه جا کرده است. برای مثال در روز پنج شنبه ۱۹ مرداد پس از اتمام بازی پرسپولیس – نفت تهران صفحات آماری شرکت حضور ۱۶۰ تراکنش در ثانیه را نشان می‌داد که این آماری بسیار خیره‌کننده است.

روزهای داغ هفته: روزهای داغ اپلیکیشن ۹۰، روزهایی در هفته است که برنامه بیشترین بار توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوشنبه روز پخش برنامه ۹۰ و پنج شنبه و جمعه که مسابقات لیگ در جریان است بالاترین ترافیک استفاده‌ی کاربران از برنامه است که روز داغ نامیده می شود.

روند افزایشی رشد اپلیکیشن ۹۰ که با ترافیک بسیار بالای به خصوص در روزهای داغ خود نشانگر محبوبیت هر  روز این اپلیکیشن میان کاربران و مشتاقان برنامه ۹۰ است. مخاطبین برنامه تلویزیونی ۹۰ که سالهاست این برنامه را دنبال می‌کنند، هر روز بیش از پیش به این برنامه که می‌توان از آن به برنامه ۹۰ برای تمام روزهای هفته اشاره کرد اقبال نشان می‌دهند. شرکت آتیه داده پرداز با تجهیزات سخت افزاری پیشرفته و پرسنل متخصص، ترافیک بالای کاربران که در کشور یک رکورد محسوب می شود را به بهترین شکل مدیریت نموده است.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • نود (۹۰)
  • نود (۹۰)
  • نود (۹۰)
  • معرفی اپلیکیشن 90، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی کشور
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا