مبارزه با هیولاهای دریایی

بتلفیش یک بازی استراتژیک کاملاً ایرانی است. در این بازی باید سواحل سرزمین خود را مجهز کرده و آماده حمله ماهی‌ها باشید.

موبنا – بهتر است خوب مراقب باشید، ماهی‌های این بازی دسته جمعی به شما حمله کرده و در صورت ضعیف بودن تجهیزات دفاعی، وارد سرزمین‌های شما خواهند شد!

مرور بازی:

در ابتدای بازی سرزمین شما خالی از هرگونه تجهیزات دفاعی است. بنابراین اولین کاری که باید پیش از آغاز نبرد انجام دهید، برج‌سازی در نقاط مختلف نقشه است. برای این‌کار می‌توانید از سکه‌هایی که بازی در اختیارتان قرار داده استفاده کنید. با پیش‌روی در بازی، قابلیت ارتقاء این برج‌ها نیز برای شما فراهم خواهد شد. پس از برج‌سازی و تجهیز اولیه، حالا نوبت حمله دشمنان است.

مبارزه با هیولاهای دریایی

دشمنان شما در این بازی ماهی‌های ریز و درشتی هستند که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند. با شروع حمله، این ماهی‌ها از مسیر رودخانه و در چند نوبت مختلف به شما حمله خواهند کرد. شما باید سعی کنید پیش از آن‌که این موجودات موذی از مسیر رودخانه عبور کنند، نابودشان کنید.

قسمت داستانی این بازی از ۵ سرزمین مختلف تشکیل شده که هر کدام از این سرزمین‌ها خود تعدادی مرحله مختلف با درجه سختی مختلف دارند. پس از پاک‌سازی تمامی مراحل یک سرزمین و نابودی غول آخر مرحله، وارد سرزمین بعدی خواهید شد. علاوه بر این مراحل، در بخش رقابتی این بازی می‌توانید به صورت آنلاین با سایر بازی‌کنان به رقابت بپردازید.

مبارزه با هیولاهای دریایی

در این بازی علاوه بر برج‌هایی که بی‌رحمانه و پشت سر هم به دشمنان شلیک می‌کنند، آیتم‌های دیگری نیز برای به دام انداختن آن‌ها وجود دارد. مثلاً می‌توانید تکه گوشتی سمی را در مسیر ماهی‌ها قرار داده تا زودتر از بین بروند. پس از هربار استفاده از این آیتم‌های ویژه، قدرت‌های خود را از دست می‌دهید. برای بازگرداندن قدرت خود نیز دو راه دارید، یا این‌که باید صبر کنید تا قدرت‌ها به صورت خودکار پر شوند و یا با خرج کردن الماس‌های قرمز رنگ خود، به فرایند تجدید این قدرت‌ها سرعت دهید. الماس‌ها آیتم‌های با ارزشی در این بازی هستند؛ اگر در جریان بازی با کمبود آن‌ها مواجه شدید، می‌توانید به فروشگاه بازی سری زده و تعدادی الماس خریداری کنید.

مبارزه با هیولاهای دریایی

از موارد دیگری که در فروشگاه بازی پیدا می‌شوند، می‌توان به سمپاشی، ویروس، معجون، بمباران، هلیکوپتر و محافظ اشاره کرد. هر کدام از این آیتم‌ها قابلیت منحصر به فردی داشته و می‌تواند در نابودی دشمنان حسابی به دردتان بخورد. در بخش یادداشت‌ها از منوی اصلی، می‌توانید همه جور اطلاعاتی راجع به تجهیزات، برج‌ها و دشمنان بازی بدست آورید.

مبارزه با هیولاهای دریاییغیر از مراحل اصلی بازی، در قسمت دستاوردها تعدادی مأموریت ویژه قرار داده شده که با رد کردن هر کدام از آن‌ها، بازی به شما هدایای مختلفی خواهد داد. در قسمت ارتقاء از منوی اصلی نیز می‌توانید با خرج تعدادی الماس قرمز رنگ، برج‌ها، قدرت‌ها و تجهیزات مختلف خود را ارتقاء دهید.

این بازی امکانات زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. تنوع تجهیزات و سلاح‌ها و همچنین دشمنان این بازی به قدری زیاد است که بررسی تک به تک آن‌ها در این مطلب نمی‌گنجد. درواقع می‌توان گفت ساخته امید صادقوند یک بازی کامل و تقریباً بدون نقص است که می‌تواند توقعات شما را از یک بازی استراتژیک کاملاً برآورده کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه‌مند به سبک بازی‌های استراتژیک هستید، کوچک‌ترین شکی برای تجربه این بازی جذاب و سرگرم‌کننده نداشته باشید.

کافه‌بازار
  • مبارزه با هیولاهای دریایی
  • مبارزه با هیولاهای دریایی
  • مبارزه با هیولاهای دریایی
  • مبارزه با هیولاهای دریایی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا