مربی برتر

مربی برتر یک بازی فوتبال فوق‌العاده است که توسط شرکت مدریک FZE توسعه داده شده و به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران کافه بازار قرار گرفته است.

موبنا – این بازی اندرویدی که تا به امروز بیش از ۱۰ هزار کاربر فعال را از آن خود کرده است، به قدری جذاب است که حتی اجازه آب خوردن هم به شما نمی‌دهد. در بازی مربی برتر، با حرفه‌ای‌ترین بازی مربیگری فوتبال دنیا همراه شده و به مربی تیم مورد علاقه خود تبدیل شوید. شما می‌توانید دراین بازی هدایت تمام باشگاه‌های داخلی و خارجی را برعهده بگیرید.

در این بازی باشگاه مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنید و هدایت آن اعم از: چیدمان، تاکتیک‌ها، تمرین‌، نقل‌ و‌ انتقالات و… را بر عهده خواهید داشت. برای کسب موفقیت و پیروزی در این بازی باید بهترین مربیان و کارمندان را برای هدایت تیم به خدمت بگیرید. همچنین می‌توانید به منظور راحتی طرفداران تیم‌تان و یا کسب شهرت، ورزشگاه خود را نیز ارتقاء دهید. با آموزش بازیکنان و یا پیروزی‌های که بدست می‌آورید، سطح شما در این بازی بالاتر می‌رود. در مقام مربی تیم، شما مسئول انتخاب، چیدمان، خرید و فروش بازیکنان و دیگر جنبه‌های تیم هستید.

مربی برتر به شدت حرفه‌ای عمل کرده‌ و مانند فوتبال واقعی تمام دغدغه‌ها و حواشی را در نظر گرفته است! اگر به یک مهاجم نیاز دارید، مشاور‌های خود را به آلمان بفرستید و یا اگر بازیکن محروم دست‌و‌پایتان را برای بازی بعدی بسته است وکیل خود را برای پیگیری موضوع آماده کنید!

طبق روند بازی، هر روز یک مسابقه انجام می‌شود. شما باید برای جدالی حساس با دوستان‌تان وارد زمین مسابقه شوید. پس حساب شده عمل کنید، کادر خود را از بین بهترین پرسنل انتخاب کرده و به بازیکنان خود تمرین و آموزش دهید.

پس از دریافت و نصب اپلیکیشن وارد صفحه اصلی آن می‌شوید و با آیتم‌هایی نظیر: لیست نقل‌و‌انتقال،‌ هیئت مدیره، اتاق مطبوعات، لیست مدیر، مسابقه بعدی، مسابقه دوستانه و تقویم مسابقه رو‌به‌رو خواهید شد. در ادامه مطلب به بررسی هر یک از این موارد می‌پردازیم.

لیست نقل‌ و‌ انتقالات درواقع محل نقل‌وانتقالات انجام شده و یا مذاکرات انجام شده را به نمایش می‌گذارد. اطلاعاتی از قبیل: بازیکنان، سن آن‌ها، باشگاه و قیمت آن‌ها در این قسمت قابل دسترسی است. همچنین اگر برای نقل‌و‌انتقالات مذاکراتی در حال انجام باشد، آن‌ها را در قسمت مذاکرات مشاهده خواهید کرد.

در بخش هیئت‌مدیره شما یک هدف اساسی دارید و آن این است که باید تیم را هدایت کنید و به رتبه مورد نظر در جدول لیگ برسانید.

در اتاق مطبوعات با لیستی از بازیکن‌ها به همراه اطلاعات آب‌و‌هوا و جزئیات برخورد خواهید کرد.

از آن‌حایی که در هر روز تنها قادر به انجام یک مسابقه هستید، در این بازی امکانی برای انجام بازی‌های دوستانه و ارتقاء تیم‌تان طراحی شده و تنها با انتخاب تیم حریف، می‌توانید با آن وارد رقابت شوید. اطلاعات هر بازی به همراه جزئیات آن لیست‌وار در اختیار شما قرار می‌گیرد، آمار مسابقه به صورت دقیق به همراه رتبه‌ها و جزئیات تیم اول و دوم در اختیارتان قرار داده می‌شود. همچنین امکان این وجود دارد تا دوستان خودد را دعوت کنید و با آن‌ها وارد رقابت شوید.

در بالای صفحه اصلی بخشی تحت عنوان تایمر‌ها قرار داده شده است که در آن زمان دریافت پاداش و بازی بعدی برای‌تان مشخص می‌شود.

در منوی برنامه بخش‌های زیر طراحی  شده است:

۱. تیم: که در آن اطلاعات مربوط به تیم شما و بازیکن‌ها به همراه جزئیات قابل مشاهده است.

۲. فهرست بازیکنان: در این بخش می‌توانید جایگاه تمام بازیکنان را بر روی زمین فوتبال مشاهده کرده و با کلیک بر روی هرکدام  با جزئیات فیزیکی و ذخیره‌های هر پست آشنا شوید.

۳. تاکتیک‌ها: برای تعینن سبک بازی و چیدمان و همچنین تاکتیک‌های شخصی می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید.

۴. متخصصین: برای هر فعالیت در این بخش باید یک بازیکن مانند: پنالتی‌زن، کرنر‌ها، ضربات آزاد، کاپیتان و… را انتخاب کنید.

۵. تمرین: همیشه در این بخش تمرینی برای انجام وجود دارد. با مراجعه به این قسمت می‌توانید به بازیکنان خود تمرین دهید.

۶. لیست نقل‌ و‌ انتقالات

۷. دیده‌بان: در این بخش برای آنالیز بازیکنان و تیم خود یک دیده‌بان مشخص می کنید و با در نظر گرفتن سبک، موقعیت، سن و کیفیت آن‌ها می‌توانید به بهترین بازده و خروجی برسید.

۸. مسابقات دوستانه

۹. تقویم مسابقات

۱۰. جاسوس: در این بازی با استفاده از جاسوس می‌توانید به اطلاعاتی از رقیب دسترسی پیدا کنید.

۱۱. تمرین سری

۱۲. اردوگاه تمرینی

۱۳. استادیوم: استادیوم از ۳ بخش به نام‌های ظرفیت، زمین و تمرین تشکیل شده است. با گسترش استادیوم می‌توانید به برتری‌های اقتصادی و رقابتی دست پیدا کنید. هر گسترش ۱۸ ساعت طول می‌کشد و شما قادر خواهید بود در عین حال یک بخش از استادیوم خود را گسترش دهید.

۱۴. اسپانسر: در این بخش می‌توانید برای موضع‌های شمالی، شرقی و جنوبی و غربی ورزشگاه خود اسپانسربرتر انتخاب کنید.

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا