Soccer Champion؛ هیجان انگیزترین فوتبال رومیزی آنلاین

امروزه بازی‌های آنلاین طرفداران بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده‌اند که کاربران ایرانی نیز بخش عظیمی از آن را به خود اختصاص داده‌اند.

موبنا – از این رو توسعه دهندگان داخلی بر آن شدند تا با طراحی و ارائه گیم‌هایی متناسب با سلیقه ایرانیان، پاسخگوی نیازهای هموطنان خود باشند. از جمله این بازی‌های آنلاین می‌توان به خروس جنگی اشاره کرد که پیش‌تر در پانوشت مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. امروز نیز قصد داریم یک بازی آنلاین پرطرفدار را به سمع و نظرتان برسانیم؛ Soccer Champion!

soccer champion

بازی‌های آنلاین فوتبالی با ایجاد حس رقابت در بازیکنان، لذت بالاتری را به ارمغان می‌آورند؛ با نصب Soccer Champion این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد اما اگر به هر دلیلی تمایل به بازی آنلاین نداشتید، می‌توانید به صورت آفلاین و تک نفره به بازی پرداخته و تیم خود را سفارشی کنید.

اگر فکر می‌کنید از هوش فوتبالی کافی برخوردارید، این بازی را از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار نصب کرده و ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.

نگاهی به بازی

Soccer Champion از گرافیک بالا ولی در عین حال ساده و عالی برخوردار است، به همین دلیل حجم بالایی دارد که در هنگام نصب آن متحمل صرف کمی صبر خواهید شد.

پس از نصب جهت بهره‌مندی از کلیه قابلیت‌های این بازی می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید. البته این امکان به شما داده می‌شود که به عنوان میهمان وارد محیط بازی شده و پس از گشت و گذار ثبت نام به عمل آورید. سپس از بین لیگ‌های مشهور داخلی و خارجی به انتخاب تیم مورد نظر خود پرداخته و ترکیب نفرات را مشخص کنید. همان طور که پیش‌تر نیز به آن پرداختیم، از دو روش آنلاین و آفلاین می‌توانید به انجام بازی بپردازید؛ در این بخش پس از انتخاب روش مورد نظر، وارد زمین مسابقه می‌شوید.

soccer champion

همان طور که مستحضر هستید، در مسابقات فوتبالی شما تنها یک هدف را دنبال می‌کنید و آن گل زدن است. با قرار دادن انگشت خود بر روی توپ و کشیدن آن، جهت و شدت ضربه را تنظیم و رها کنید. در فاصله‌های بیش‌تر همزمان با کشیدن انگشت خود برای زدن ضربه، می‌توانید با انگشت دیگر خود جهت را تنظیم کنید.

قبل از اقدام به بازی به صورت آنلاین، از اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنید. به خاطر داشته باشید که جهت انتخاب تیم مورد نظر خود مستلزم پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود که این مبلغ نسبت به تیم انتخابی‌تان متغیر است.

از جمله قابلیت‌های منحصر به فردی که Soccer Champion را از سایر گیم‌های مشابه متمایز می‌کند، می‌توان به «رابط کاربری فوق حرفه‌ای، وجود گزارشگر ایرانی، ارائه افکت‌های زیبا و طبیعی همانند بارش باران و برف و جدول رده بندی امتیازات» اشاره کرد.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این بازی هیجان انگیز خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

•رابط کاربری جذاب، ساده و کاربرپسندsoccer champion

•وجود لیگ‌های جذاب ایرانی و خارجی

•امکان انجام بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

•وجود گزارشگر ایرانی جهت افزایش هیجان مسابقات

•ارائه افکت‌های طبیعی و زیبا

•ارائه جدول رده بندی امتیازات

نقاط ضعف:

•حجم بالای بازی

البته این حجم بالا در مقابل گرافیک فوق‌العاده‌ای که Soccer Champion ارائه می‌دهد، بسیار منطقی به نظر می‌رسد. این بازی با امکانات منحصر به فرد و جذابی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، ارزش امتحان کردن را دارد!

کافه‌بازار
  • Soccer Champion؛ هیجان انگیزترین فوتبال رومیزی آنلاین
  • Soccer Champion؛ هیجان انگیزترین فوتبال رومیزی آنلاین
  • Soccer Champion؛ هیجان انگیزترین فوتبال رومیزی آنلاین
  • Soccer Champion؛ هیجان انگیزترین فوتبال رومیزی آنلاین
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا