«گلکسی نوت ۸» محبوب‌ترین پرچمدار بعدی شناخته شد

بر اساس این نظرسنجی جهانی ۲۳.۲۶ درصد کاربران اعلام کردند که تصمیم دارند «گلکسی نوت ۸» را به عنوان گوشی هوشمند جدید خود خریداری کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – با ورود «نوکیا ۸» به بازار عرصه گوشی‌های هوشمند رقابتی‌تر شد تا در نیمه دوم سال جاری میلادی کاربران گزینه‌های بهتری را پیش‌رو داشته باشند. این گوشی فنلاندی در حالی عرضه شد که به زودی محصولات پرقدرت دیگری چون «گلکسی نوت ۸» سامسونگ، «آیفون ۸» اپل، «پیکسل ۲» گوگل و «ال‌جی وی۳۰» به همراه «اکسپریا اکس‌زد۱» روانه بازار می‌شوند تا در ماه‌های باقیمانده از سال ۲۰۱۷ رقابت تنگاتنگ در این حوزه آغاز شود.

هر کدام از گوشی‌های هوشمند جدید قابلیت‌های متمایز و قابل ملاحظه‌ای دارند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند. گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» به واسطه نمایشگر یکپارچه و نرم‌افزار ماژولار برای تقسیم‌بندی نمایشگر قصد دارد توجه کاربران را به خود جلب کند و در این میان شایعه شده است که این محصول برخی امکانات جالب در زمینه ویدیوگراف را هم شامل می‌شود. فبلت «گلکسی نوت ۸» با نمایشگر یکپارچه و بدنه فاقد کلید سخت‌افزاری درحالی وارد بازار می‌شود که مدل قبلی آن موسوم به «نوت ۷» به دلیل آتش‌سوزی‌های مکرر نتوانست موفقیتی کسب کند. «آیفون ۸» که به مناسبت دهمین سالگرد تولد گوشی‌های اپل وارد بازار می‌شود پرچمدار محصولات این شرکت است و به واسطه نمایشگر تمام‌صفحه، طراحی متفاوت و امکانات جدید قرار است تحول بزرگی در دستگاه‌های موبایلی اپل به وجود آورد. «پیکسل ۲» گوگل که پرچمدار محصولات این شرکت محسوب می‌شود در کمپانی اچ‌تی‌سی تولید شده است و به زودی امکان خرید آن برای کاربران فراهم می‌شود. برند «اکسپریا» نیز بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است و سونی می‌کوشد با عرضه یک گوشی هوشمند پرقدرت محبوبیت از دست رفته را به دست آورد.

به هر حال، با این بازار رقابتی کاربران سعی می‌کنند با بررسی‌های دقیق بهترین گوشی هوشمند را برای خود خریداری کنند. کارشناسان به تازگی یک نظرسنجی جهانی انجام دادند تا متوجه شوند در مقابل این گوشی‌های پرقدرت که به زودی وارد بازار می‌شوند، کاربران جهانی کدام یک از این محصولات را می پسندند و به عبارت دیگر کدام یک از این گوشی‌ها نزد کاربران محبوب‌ترند.

بر اساس این نظرسنجی جهانی ۲۳.۲۶ درصد کاربران اعلام کردند که تصمیم دارند «گلکسی نوت ۸» را به عنوان گوشی هوشمند جدید خود خریداری کنند و بعد از آن ۲۰.۴۸ درصد کاربران «ال‌جی وی۳۰» را برای خود مناسب دانستند.

در رتبه بعدی ۵.۹۹ درصد کاربران گوشی ژاپنی «اکسپریا اکس‌زد۱» را برای خود برگزیدند و همچنین ۲۲.۷۴ درصد کاربران اعلام کردند که مدل جدید آیفون را بهترین گزینه می‌دانند. گوشی هوشمند «پیکسل ۲» گوگل توجه ۱۴.۹۹ درصد کاربران را به خود جلب کرد و همچنین ۱۲.۵۴ درصد کاربران هم اعلام کردن که هنوز نمی‌دانند چه دستگاهی را به عنوان گوشی هوشمند بعدی خود خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا