بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمین

Digby Forever نام بازی جالبی از شرکت ۳ Sprocket و نسخه‌ای مدرن از بازی‌های قدیمی Mr.Driller و Dig Dug است. این شرکت علاوه بر این بازی، بازی‌های موفق دیگری از جمله Cubemen وFight the dragon را برای تلفن‌های همراه عرضه کرده است.

موبنا – بازی Digby forever، که در حال حاضر نسخه‌ی ۱.۰۱ آن در اختیار کاربران سیستم عامل iOS قرار دارد، ماجرای حفاری زمین با یک دریل کوچک است که قهرمان داستان یعنی Digby را به اعماق زمین می‌رساند .

نکته: هرچه کاربر بتواند به عمق بیشتری نفوذ کند، امتیاز بیشتری را از آن خود خواهد کرد.

اما مسیر حفاری به این سادگی‌ها نیست، وقتی کاری از دریل کوچکمان برنیاید، باید بمب‌ها را منفجر کنیم و سنگر بگیریم تا به خودمان آسیبی نرسد. باید از دست موجودات مزاحم فرار کنیم و الماس‌ها و سنگ‌های گرانبها را برای افزایش امتیاز جمع کنیم.

بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمین

بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمینبا هر بار بیشرفت در بازی، کارت‌هایی را به دست می‌آوریم که قدرتمان را افزایش می‌دهند و به حفاری کمک می‌کنند. مثلا کارت‌های افزایش سرعت یا کاهش سرعت موجودات مزاحم و همچنین کارت‌های افزایش قدرت دریل حفاری.

قهرمان داستان ما که در واقع یک حفار کوچک است به سرعت موانع بین راه را دریل می‌کند و این شما هستید  باید  او را در این مسیر راهنمایی کنید. شما باید تشخیص دهید که Digby باید چه دیوارهایی را خراب کند و چطور از دست دشمنانش فرار کند.

بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمیندر پایان بازی، تحلیلی از عملکرد شما و Digby کوچک نشان داده خواهد شد که شامل عمق نفوذی، تعداد بمب‌های انفجاری، تعداد الماس‌های جمع آوری شده و نکاتی دیگر است و کاربر به وسیله‌ی آن می‌تواند میزان پیشرفت خود را مشاهده کند.

بازی هر ۳۰ دقیقه یک بار به بازیکن هدیه می‌دهد، این هدیه مانند همان کارت‌هایی است که قبلا بیان کردیم و کاربر می‌تواند انتخاب کند که در هر بازی از کدام کارت‌های هدیه‌ی خود استفاده کند. به هر کارتی که نیاز داشتید کافیست وارد فروشگاه شوید و آن را بردارید و به بازی ادامه دهید.

البته اگر دوست داشته باشید که پول خرج کنید، کارت‌های پولی نیز در این فروشگاه قرار دارند که با پرداخت درون برنامه‌ای قابل خریداری هستند.

به محض ورود به مراحل بالاتر، فروشگاه قابلیت‌های جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی می‌توانید مسیر بازی را تغییر دهید و یا لباس Digby را عوض کنید.

جالب اینجاست که حتی می‌توانید از لحظات بازی یک عکس متحرک با فرمت GIF تهیه و آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

علاوه بر Digby شخصیت‌های دیگر نیز در این بازی حضور دارند که تا به حال از آن‌ها نام نبرده‌ایم، بازی در هر آپدیت جدید، یک شخصیت تازه اضافه می‌کند. مثلا نام مزاحمینی که Digby باید از آن‌ها فرار کند Claus است که موجودات نارنجی رنگ کوچکی هستند، به سرعت حرکت می‌کنند و ما باید مراقب باشیم تا با آن‌ها برخورد نکنیم. علاوه بر او، شخصیت‌های دیگری نیز از جمله Red Chomber، Giant Nosey و … در بازی حضور دارند و با هرکدام باید به نوعی مقابله کرد.

بازی در عین سادگی بسیار جالب و هیجان انگیز است و کاربر را به دنیایی ناشناخته در اعماق زمین می‌برد و رفته رفته او را با موانع جدیدی روبه‌رو می‌کند.

این بازی در حال حاضر به صورت رایگان برای پلتفرم‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS ارائه شده است.

اپ‌استور
  • بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمین
  • بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمین
  • بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمین
  • بازی Digby Forever، ماجرای سفر به اعماق زمین
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا