به نام ماشین؛ آفرود با طعم آسفالت

با «آسفالت: آفرود» به سراغ جاده‌ها برید؛ گرد و خاک کنید و آسفالت‌ها را بشکافید، هیولای درون خود را آزاد کنید، صدای موتورهای خود را بالا و بالاتر ببرید، در جاده‌ها ترمز دستی بکشید و خیابان‌ها را خط خطی کنید.

موبنا – اگر از طرفداران بازی‌های ماشین سواری باشید حتما نام سری بازی‌های «آسفالت» را زیاد شنیده‌اید؛ آخرین نسخه منتشر شده از این بازی تحت عنوان Asphal: Offroad Racing در هر دو مارکت معتبر پلی استور و اپ استور به رایگان منتشر شده است.

بازی‌های رقابتی آن‌هم از نوع Racing از آن دست بازی‌هایی هستند که هیچ‌وقت از هیجان بازی کردنشان روی نمایشگرهای تبلت و موبایل کاسته نمی‌شود؛ بازی‌هایی که به لطف وجود ژیروسکوپ‌ها در گجت‌های هوشمند لذت‌های بیشتری را برای کاربران به ارمغان آورده‌اند؛ آسفالت: آفرود هم همانطور که از نامش پیداست با محوریت مسابقات صحرایی و آفرود طراحی و توسعه داده شده و با نسخه‌های قبلی زمین تا آسمان فرق دارد و به جای رانندگی در شهر و برخورد با ماشین‌های مختلف شما بیابان و جاده‌ها را زیر لاستیک‌های خود له می‌کنید؛ شما می‌توانید با ۳۵ ماشین فوق‌العاده، خود را غرق در ماشین سواری کنید و به جنگ با ماشین‌های قلچماق بروید، با آن‌ها درگیر شوید و در جاده‌ها سبک خاص خود را به نمایش بگذارید؛ ماشین‌هایی همچون جیپ، فورد، بنز، شورلت، همه آماده‌اند تا شما با تجهیز آن‌ها به سراغ جاده‌های پر پیچ و خم بروید.

امکان برگزاری مسابقات آنلاین یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های این بازی است که شما در نبردهای ۸ نفره به رقابت می‌پردازید.

تمام دنیا در جاده‌ای که شما در آن حضور دارید خلاصه می‌شود شما مالک تمام جاده‌هایی هستید که پا به آن‌ها می‌گذارید، در این بازی شما در مکان‌های عجیب و غریب و البته واقعی و خاکی حضور دارید، از یخچال‌های قطبی گرفته تا بیابان‌های بی آب و علف به رقابت با قلچماق‌هایی می‌پردازید که هرکدام سعی دارند شما را از دور رقابت خارج کنند.

قدرت یا بزک کاری؟

شما می‌بایست ماشین‌تان را به سلیقه خودتان طراحی کنید، اگر میخواهد قدرت خودروی‌تان را بالا ببرید می‌بایست حسابی تلاش کنید و سکه‌ها و تجربه‌های منحصر به فرد بازی را به خود اختصاص دهید.

اگر نه، تمایل دارید که بیشتر روی ظاهر ماشین خود کار کنید و ماشین خود را بزک کنید، می‌بایست به کلکسیونی از رنگ‌ها و اپگریدهای عالی که در گاراژهای مختلف برای شما در نظر گرفته شده است سری بزنید.

بهترین تجربه (XP) را در جاده‌ها کسب کنید، ماشین‌های دیگر را از دور رقابت خارج کنید و فشار زیادی را که به شما وارد شده تحمل کنید، مقام اول خود را تا انتهای خط پایان حفظ کنید و یک تجربه بی نظیر که تا پیش از این در هیچ بازی دیگری ندیده بودید را برای خودتان رقم بزنید.

پس پدال را فشار دهید و پرواز کنید.

اگر به بازی‌های مسابقه‌ای از نوع ماشین سواری علاقه‌مندید و البته اینترنت پرسرعتی برای برگزاری مسابقات آنلاین دارید «آسفالت:آفرود» را از دست ندهید.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • به نام ماشین؛ آفرود با طعم آسفالت
  • به نام ماشین؛ آفرود با طعم آسفالت
  • به نام ماشین؛ آفرود با طعم آسفالت
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا