این بازی خطر سقوط دارد!

در رولینگ بال، باید سعی کنید توپ خود را در فضای سه بعدی حرکت داده و پس از رد کردن موانع بسیار، به نقطه پایانی برسانید. فکر می‌کنید کار ساده‌ای است؟

موبنا – در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با با سختی‌های این محیط نامتعادل و بی‌ثبات بیشتر آشنا کنیم.

 مرور بازی:

همان اول بگوییم که در این بازی نمی‌توانید مراحل را با سرعت به پایان رسانده و کلی ستاره و رتبه کسب کنید. درست است که مکانیزم بازی، مکانیزم ساده‌ای است و تنها کار لازم هدایت توپ تا انتهای مسیر است، اما سطوح پیچیده و موانع بسیار در مسیر، کار را برای شما دشوار خواهند کرد. در این بازی بیش از هرچیزی به تمرکز و دقت احتیاج دارید، بنابراین اگر بخواهید با سرعت مسیر را پشت سر بگذارید، شک نکنید که سقوط خواهید کرد!

این بازی از ۵۴ مرحله مختلف تشکیل شده که به مرور و با پیش‌روی در بازی سخت‌تر می‌شوند. بعضی از مراحل کوتاه‌تر بوده و صرفاً جنبه آموزشی دارند. در ابتدای هر مرحله تعداد مشخصی توپ در اختیارتان قرار می‌گیرد. فقط مراقب باشید، با هر بار سقوط از تعداد توپ‌های‌تان کاسته خواهد شد و در صورت تمام شدن آن‌ها، به ناچار باید مرحله را از اول شروع کنید. در اواسط هر مسیر چک‌پوینت‌هایی قرار داده شده که با رسیدن توپ شما به آن نقاط، بازی دخیره می‌شود و پس از هربار سقوط دوباره باید از همان نقطه شروع کنید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که درصورت از دست دادن تمامی توپ‌‎های خود، ناچارید کل مسیر را از ابتدا شروع کنید.

این بازی خطر سقوط دارد!

کنترل این بازی کار پیچیده‌ای نیست و تنها لازم است انگشت خود را روی صفحه حرکت داده و هروقت احساس کردید سرعت حرکت توپ شما زیاد شده، با حرکت انگشت خود در خلاف جهت، از سرعت آن بکاهید. پس از آن‌که توپ شما حرکت خود را آغاز کرد، وارد مسیری می‌شوید که طبق قوانین فیزیک طراحی شده. هدایت توپ در مسیری که همیشه صاف و مستقیم نبوده و گاهی پهنای آن بیش از حد باریک و یا سطح آن شیب دار می‌شود، کار سختی است. در این بازی گاهی با صفحات متحرک و درب‌هایی که به طور خودکار باز و بسته می‌شوند نیز برخورد خواهید کرد. این در حالی‌است که تعییر جهت‌های ناگهانی تصویر گاهی باعث گیج شدن و بهم خوردن تعادل شده و کنترل توپ را سخت‌تر می‌کند.

رولینگ بال، بین بازی‌های هم سبک خودش چیز تازه‌ای برای ارائه در چنته ندارد. گرافیک این بازی سه بعدی که در اتمسفر خارج از زمین در جریان است، گرافیک قوی و چشم‌گیری نیست. منوی بازی هم در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شده و جذابیت خاصی برای ببیننده نخواهد داشت. با گیم پلی ساده و به نسبت تکراری این بازی، شاید گرافیک و طراحی بهتر می‌توانست وجه تمایزی برای این بازی ایجاد کند. جدا از بحث طراحی و گرافیک، اگر حوصله تبلیغاتی که قبل و بعد هر مرحله روی صفحه به نمایش در می‌آید را دارید، می‌توانید این بازی را تجربه کرده و قدرت تمرکز خود را بازی دیگر محک بزنید.

کافه‌بازار
  • این بازی خطر سقوط دارد!
  • این بازی خطر سقوط دارد!
  • این بازی خطر سقوط دارد!
  • این بازی خطر سقوط دارد!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا