سفری دلچسب به طبیعت با چادر Crua Clan

برای تمام افرادی که اهل ماجراجویی در طبیعت هستند، به همراه داشتن تجهیزات ضروری چنین سفر هایی جز الزامات اصلی به شمار می آید.

موبنا، رکسانا دانیالی – از جمله مهم ترین این دست تجهیزات، چادر های مسافرتی مناسب خواهد بود، چر ا که محل اقامت چند روزه شما در طبیعت را به خود اختصاص داده و از این رو انتخاب درست آن از اهمیت بالایی برخوردار است. همان طور که می دانید انواع و اقسام متنوعی از چادر های مخصوص کمپینگ در طبیعت موجود بوده و می توانید بنا بر سیلقه و نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید. در این میان Crua Clan یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. با ما همراه باشید.

سفری دلچسب به طبیعت با چادر Crua Clan

چادر مسافرتی Crua Clan، چادری با طراحی ماهرانه و بسیار با کیفیت است که تا حد امکان پاسخ گوی نیاز های کمپینگ شما خواهد بود. این سیستم از سه قسمت تشکیل شده است که فضایی کافی را در اختیار دوست داران هیجان و سفر به طبیعت قرار خواهد داد و با اسامی Crua Cocoon، Crua Duo و Crua Core شناخته می شوند. تمام این مجموعه حرفه ای از جنس پلی استر با قابلیت عبور مناسب هوا بوده که با یک پوشش خارجی ضد آب احاطه شده است. این لایه ضد آب نه تنها منجر به افزایش کیفیت چادر می شود، بلکه استحکام و دوام آن را نیز ارتقا خواهد داد و Crua Clan را به استاندارد های یک چادر مسافرتی همه فن حریف نزدیک می کند.
بخش Duo این چادر ۳ x 1.5 x 1.25 متر ابعاد داشته و فضایی معادل ۴.۵ متر مربع را برای طرفداران خود به ارمغان می آورد. بدون شک اقامت در چنین فضایی، در مقایسه با چادر های معمولی مزیتی بزرگ محسوب می شود. از طرفی همان طور که اشاره شد، پوشش خارجی این چادر ضد آب است در نتیجه دیگر نیازی به نگرانی در مورد شرایط آب و هوایی مختلف نخواهید داشت. حتی اگر باران شدید نیز شروع به بارش کند، هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد و از خیس شدن در امان خواهید بود. اگر به نیش حشرات نیز حساس هستید، توجه کافی نسبت به این موضوع اعمال شده است. لایه ی ای تور مانند در این چادر طراحی شده که امکان عبور هر گونه حشره ای را از میان برده و یک خواب شبانه راحت را برایتان فراهم خواهد آورد.

سفری دلچسب به طبیعت با چادر Crua Clan

بخش Crua Cocoon یک محفظه عایق جداگانه با ابعاد ۲.۱ x 1.35 x 1.25 متر است که می توانید در عرض تنها چند دقیقه آن را برپا کنید. این محفظه فضایی مقاوم در برابر تغییرات دمایی، سر و صدا و همچنین عایق الکتریکی در اختیارتان قرار می دهد. لازم به ذکر است که مواد به کار رفته در ساخت این قسمت کاملا قابل تنفس بوده و تهویه مطلوب را امکان پذیر می سازند. بدین ترتیب Crua Clan چادری منحصر به فرد محسوب می شود که با تمامی شرایط جوی سازگار خواهد بود.
اگر با دوستان و یا خانواده خود به گشت و گذار در طبیعت خواهید رفت، Crua Core با ابعاد ۴.۹ x 3.5 x 2.3 متر فضای بیشتری را برایتان فراهم می کند. با کمک زیپ های مخصوص می توان تمام سه بخش مذکور را به راحتی در کنار هم قرار داد.
چادر Crua Clan بنا بر بخش هایی که خریداری می کنید، از ۱۴۹ دلار تا ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت اما مجموعه کامل سه بخشی آن ۷۴۹ دلار هزینه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا