۷۳ درصد کاربران به دنبال خرید گوشی جدید با رنگ مشکی

شرکت اپل طی سال جاری میلادی برای گوشی هوشمند «آیفون ۷» دو مدل رنگ مشکی را در نظر گرفت و این گوشی هوشمند را با مشکی براق و مشکی مات فروخت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی‌های هوشمند مشکی طی چند سال خیر بسیاری مورد توجه قرار گرفتند و اگرچه در این میان انواع مختلف گوشی‌ها با رنگ‌های متنوع وارد بازار شدند، ولی رنگ مشکی همچنان بیشترین محبوبیت را بین کاربران داشت. این میزان محبوبیت باعث شد شرکت اپل طی سال جاری میلادی برای گوشی هوشمند «آیفون ۷» دو مدل رنگ مشکی را در نظر بگیرد و این گوشی هوشمند را با مشکی براق و مشکی مات بفروشد.

این روزها انواع مختلف رنگ مشکی برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود و غالب پرچمداران هر رنگی که داشته باشند مشکی را هم شامل میشوند. این مسئله برای شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند اهمیت فراوان دارد تا بتوانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و رنگ مشکی از جمله مواردی است که در این زمینه اثر می گذارد.

۷۳ درصد کاربران به دنبال خرید گوشی جدید با رنگ مشکی

با این توضیحات کارشناسان یک نظرسنجی جهانی انجام دادند تا دریابند که آیا با روند طی شده بازار جهانی گوشی‌های مشکی اشباع شده است یا کاربران همچنان تمایل دارند نسل جدید پرچمداران را به رنگ مشکی خریداری کنند.

در این نظرسنجی آنلاین حدود ۳ هزار کاربر از سراسر جهان شرکت کردند و در پایان ۷۳.۵ درصد از آنها گفتند که همچنان به دنبال خرید گوشی هوشمند مشکی هستند و معتقدند این بازار اشباع نشده است. این افراد می‌گویند بهتر است نسل جدید پرچمداران هم به رنگ مشکی ساخته شوند.

در مقابل ۱۵.۵ درصد از کاربران توضیح دادند که از رنگ مشکی خسته شده‌اند و ترجیح می‌دهند شرکت‌های بزرگ به جای آنکه رنگ تکراری مشکی را مورد استفاده قرار دهند سراغ رنگ‌های جدید بروند و در این زمینه تنوع ایجاد کنند. همچنین ۱۱ درصد کاربران هم گفتند که هرگز از رنگ مشکی یا یک رنگ دیگر خسته نمی‌شوند و اینکه شرکت‌های بزرگ یک رنگ شیک مثل مشکی را حفظ می‌کنند اتفاق خوبی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا