گوشی ارزان و پیشرفته اچ‌تی‌سی آماده ورود به بازار

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – ماه گذشته در خبرها اعلام شد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در حال تکمیل یک دستگاه گوشی هوشمند میان‌رده است که از آن با نام «اوشِن لایف» یاد می‌شود. صبح امروز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول اعلام شد و سرانجام نام رسمی این گوشی هوشمند برای ورود به بازار مشخص شد.

این دستگاه قرار است با نام «اچ‌تی‌سی یو۱۱ لایف» عرضه شود و در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود. برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این کیفیت در مقابل نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی «اچ‌تی‌سی یو۱۱» پایین‌تر است.

در حالی که طی گزارش‌های اولیه گفته شده بود محصول جدید پردازنده «اسنپدراگون ۶۶۰» دارد، هم‌اکنون تایید شد که این گوشی هوشمند با پردازنده میان‌رده «اسنپدراگون ۶۳۰» عرضه می‌شود و برای آن هشت هسته پردازشگر به همراه پردازنده گرافیکی «آدرِنو ۵۰۸» در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند ارزان حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد و البته کاربران می‌توانند از کارت حافظه تا ظرفیت ۲ ترابایت هم در آن استفاده کنند. حسگر اثر انگشت در قسمت جلوی دستگاه و زیر کلید اصلی جاسازی شده است و رابط کاربری آن هم ارتقا یافته است. دوربین اصلی گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است که شامل قابلیت اتوفوکوس می‌شود.

این گوشی هوشمند از استاندارد ضدآب IP67 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را تا عمق یک متری آب با خود حمل کنید. گوشی هوشمد مذکور با همه امکانات یاد شده با قیمت ارزان به زودی وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا