همه آنچه که باید در مورد کلید مجازی «آیفون ۸» بدانید

برای این گوشی هوشمند کلید اصلی مجازی در نظر گرفته شده است که کاربر می‌تواند اندازه آن را متناسب با اندازه انگشت خود تغییر دهد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در بین اخباری که هر روز منابع آگاه در مورد پرچمدار بعدی اپل منتشر می‌کنند یک مطلب بسیار قابل ملاحظه بود و کارشناسان با شکستن کدهایی که در اختیار دارند اعلام کردند «آیفون ۸» می‌تواند حرکت کند تصاویر ویدیویی را با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به جای ۷۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد، سیستم امنیتی «مولتی‌بیومتریک» و به صورت متفاوت قابلیت‌های خود را عرضه می‌کند.

برای این گوشی هوشمند کلید اصلی مجازی در نظر گرفته شده است که کاربر می‌تواند اندازه آن را متناسب با اندازه انگشت خود تغییر دهد و همچنین پیش‌بینی شده است قابلیت‌های این کلید هم بر حسب سلیقه و نیاز کاربر تغییر کند.

همه آنچه که باید در مورد کلید مجازی «آیفون ۸» بدانید

«استیو تروتُن-اسمیت» از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در مورد چارچوب نرم‌افزاری «هوم‌پاد» اپل که چندی پیش لو رفت تحلیل‌های دقیق انجام داد و با شکستن کدهای آن موفق شد اطلاعات کاملا موثق به دست آورد. او بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی سرانجام تایید کرد که «آیفون ۸» روی نمایشگر لمسی خود کلید اصلی مجازی دارد و فاقد هرگونه کلید سخت‌افزاری است. با این توضیحات چند قابلیت اصلی برای کلید «هوم» یا کلید اصلی دستگاه در گوشی هوشمند «آیفون ۸» اعلام شده است:

  • اندازه کلید مجازی قابل تغییر است
  • نشان‌دهنده محل قرار گرفتن کلید می‌تواند مخفی شود
  • رابط کاربری نرم‌افزاری برای تغییر رنگ آن در نظر گرفته نشده است
  • صفحاتی که از قبل باز شده‌اند با دو بار کلیک روی آن نمایان می‌شوند

این کلید مجازی به اپل امکان داده است تا بتواند از تمام بخش روی دستگاه به عنوان نمایشگر لمسی استفاده کند و شکل ظاهری این گوشی هوشمند بسیار زیبا باشد. کاربران نیز از این کلید مجازی آسان‌تر استفاده می‌کنند و برای نخستین بار تجربه استفاده از این فناوری را هم در اختیار دارند.

همه آنچه که باید در مورد کلید مجازی «آیفون ۸» بدانید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا