پرونده شکایت علیه «گلکسی نوت ۷» سامسونگ بسته شد

در مجموع شکایت‌های مطرح شده افراد ۹۳۵ میلیون وُون (۸۱۵ هزار دلار) ادعای غرامت کردند. ولی هفته گذشته در تاریخ ۹ آگوست دادگاه این شکایت‌ها را قبول نکرد و پرنده به نفع سامسونگ بسته شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ تا آپریل سال جاری همچنان درگیر مشکلات فبلت «گلکسی نوت ۷» بود و با اجرای طرح‌های مختلف می‌کوشید این دستگاه موبایلی آتشزا را از بازار جهانی جمع‌آوری کند. در آخرین طرح به صاحبان این گوشی گفته شده بود که اگر آن را پس دهند می‌توانند پول خود را پس بگیرند یا به جای آن یک دستگاه گوشی هوشمند «گلکسی اس۷ اِج» را از شرکت سامسونگ بگیرند.

به هر حال اگرچه سامسونگ نهایت تلاش خود را کرد تا رضایت کاربران را جلب کند، ولی برخی افراد به واسطه آتش‌سوزی این دستگاه از شرکت کره‌ای شکایت کردند و پرنده‌های قضایی در این زمینه مطرح شد. بسیاری از آنها مدعی بودند که طرح‌های تعویض گوشی کافی نیست و شرکت مذکور می‌بایست جریمه پرداخت کند.

پرونده شکایت علیه «گلکسی نوت ۷» سامسونگ بسته شد

در مجموع شکایت‌های مطرح شده افراد ۹۳۵ میلیون وُون (۸۱۵ هزار دلار) ادعای غرامت کردند. ولی هفته گذشته در تاریخ ۹ آگوست دادگاه این شکایت‌ها را قبول نکرد و پرنده به نفع سامسونگ بسته شد. مقامات قضایی اعلام کردند طرح جمع‌آوری گوشی توسط سامسونگ کافی بوده است. شرکت سامسونگ برنامه‌ غیرفعال‌سازی و جمع‌آوری ۴.۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۷» را عملی کرد که در این میان یک‌دهم آنها در کشور کره جنوبی فروخته شده بود.

یکی از وکلای کاربران که پرونده‌ شکایت را پشتیبانی می‌کرد در این خصوص گفت: «ما در نظر داریم دادگاه پرونده را تجدید نظر کند». این وکیل برای دفاع از یک فروشگاه رسمی ثبت شده به عنوان شعبه سامسونگ شکایت کرده است و ادعا می‌کند که دادگاه را از نظر خود پشیمان خواهد کرد. به هر حال هم‌اکنون همه کاربران منتظر عرضه «گلکسی نوت ۸» هستند تا ببینند سامسونگ مشکل سال گذشته را چگونه برطرف می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا