منتظر میان‌رده پرقدرت سامسونگ باشید

مرکز استانداردسازی «گیکبِنچ» امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد که این گوشی برای تاییدیه نهایی به دست آنها رسیده و آزمایش‌های لازم را روی «گلکسی سی۷» انجام داده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از مدت‌ها قبل گفته شد سامسونگ در حال کار کردن روی یک گوشی هوشمند میان رده موسوم به «گلکسی سی۷» است و طی چند روز اخیر اخبار بیشتری در این زمینه به گوش رسید. این طور که منابع آگاه به تازگی اعلام کردند این گوشی هوشمند ارزان به دوربین دیجیتالی با لنز دوگانه مجهز شده است و می‌تواند عکس‌های باکیفیتی تهیه کند.

مرکز استانداردسازی «گیکبِنچ» امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد که این گوشی برای تاییدیه نهایی به دست آنها رسیده و آزمایش‌های لازم را روی «گلکسی سی۷» انجام داده است. در این گوشی هوشمند میان رده از پردازنده «هلیو پی۲۰» ساخت شرکت مِدیاتِک استفاده شده است و از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد.

منتظر میان‌رده پرقدرت سامسونگ باشید

این گوشی هوشمند در آزمایش‌های انجام شده موفق شد از ۱۰۰۰ امتیاز ۸۸۳ را برای یک هسته پردازشگر و امتیاز ۳۹۵۹ را برای چند هسته پردازشگر به صورت همزمان به دست آورد. با توجه به اینکه سامسونگ «گلکسی سی۷» را در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌کند، قیمت آن ارزان است و پیش‌بینی می‌شود از این محصول به زودی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا