«پیکسل ۲»، «آیفون ۸»، «گلکسی نوت ۸» و «ال‌جی وی۳۰»: مقایسه اندازه نمایشگر (+عکس)

کارشناسان بر اساس موثق‌ترین و آخرین اخبار به دست آمده در مورد چهار گوشی مذکور یک مقایسه جامع بین آنها انجام دادند تا تکلیف کاربران با اندازه و نمایشگر این محصولات روشن شود. در اینجا مقایسه مذکور با جزییات آورده شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «پیکسل ۲» گوگل، «آیفون ۸» اپل، «گلکسی نوت ۸» سامسونگ و «ال‌جی وی۳۰» چهار پرچمداری هستند که به زودی وارد بازار می‌شوند و از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد آنها صورت گرفته است. هر کدام از خبرگزاری‌ها به نقل از منابع آگاه انواع مختلف اخبار و اطلاعات را در مورد این محصولات منتشر می‌کنند و علاقمندان هم در پی آن هستند تا گوشی مورد نظر را بین این چهار مورد انتخاب کنند.

در حالی که از مدت‌ها قبل علاقمندان به دستگاه های موبایلی منتظر ورود این محصولات بودند، یکی از مهم‌ترین نکته‌ها اندازه نمایشگر گوشی‌های مذکور بود تا مشخص شود کدام یک از آنها برحسب سلیقه و نیاز افراد بیشترین هماهنگی را با آنها دارند.

کارشناسان بر اساس موثق‌ترین و آخرین اخبار به دست آمده در مورد چهار گوشی مذکور یک مقایسه جامع بین آنها انجام دادند تا تکلیف کاربران با اندازه و نمایشگر این محصولات روشن شود. در اینجا مقایسه مذکور با جزییات آورده شده است:

  • «پیکسل ۲» گوگل – عرض دستگاه: ۶۹.۳ میلیمتر – طول دستگاه: ۱۴۵.۳ میلیمتر
  • «آیفون ۸» اپل – عرض دستگاه: ۷۱ میلیمتر – طول دستگاه: ۱۴۳.۵ میلیمتر
  • «گلکسی نوت ۸» سامسونگ – عرض دستگاه: ۷۴.۶ میلیمتر – طول دستگاه: ۱۶۲.۵ میلیمتر
  • «ال‌جی وی۳۰» – عرضه دستگاه: ۷۵.۲ میلیمتر – طول دستگاه: ۱۵۱ میلیمتر

در اینجا بدون هرگونه توضیح اضافه اندازه نمایشگر چهار گوشی هوشمند «پیکسل ۲» گوگل، «آیفون ۸» اپل، «گلکسی نوت ۸» سامسونگ و «ال‌جی وی۳۰» به روایت تصویر با یکدیگر مقایسه شده است.

«پیکسل ۲»، «آیفون ۸»، «گلکسی نوت ۸» و «ال‌جی وی۳۰»: مقایسه اندازه نمایشگر (+عکس)

نخستین نکته‌ای که با دیدن این تصویر مشخص می‌شود اندازه کوچکتر نمایشگر «پیکسل ۲» گوگل نسبت به دیگر گوشی‌ها است که آن را کاملا متمایز می‌کند.

برای سه گوشی هوشمند دیگر، «نوت ۸» و «وی۳۰» بیشترین عرض را دارند و به همین خاطر اگر قرار باشد آنها را با یک دست حمل کنیم و با یک دست در آنها تایپ کنیم اندکی دشوار می‌شود. در بین این محصولات «آیفون ۸» بزرگترین نمایشگر را نسبت به اندازه بدنه دارد و عرض به اندازه نمایشگر باعث شده است اندازه آن کاملا کاربردی و مناسب باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید این گوشی‌های هوشمند پس از ورود به بازار چگونه می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا