فهرست بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار (+عکس)

در اینجا بهترین ساعت‌های مچی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییِر» آورده شده است و با خواندن این مطلب تا انتها به طور قطع می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها انواع مختلف ساعت‌های مچی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییِر» وارد بازار می‌شوند و از آنجایی که شکل ظاهری متفاوت دارند، می‌توانید آنها را مشابه ساعت‌های مچی معمولی به دست خود ببندید و مورد استفاده قرار دهید. ساعت های هوشمند متناسب با نیاز و شخصیت کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند و در تمام طول روز می‌توانید آنها را به همراه داشته باشید.

گوگل با شرکت‌های سخت‌افزاری همکاری‌های گسترده را آغاز کرده است تا به کمک آنها سیستم عامل «اندروید وییِر» بتواند قابلیت‌ها و اپلیکیشن‌های بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد. تمامی ساعت‌های مبتنی بر این سیستم عامل مانند ساعت‌های مچی معمولی زمان را نشان می‌دهند، اطلاعات مربوط به تناسب اندام شما را ردیابی می‌کنند، کلیه پیام‌های دریافتی روی گوشی هوشمند را در اختیار شما می‌گذارند، سیستم‌های مسیریابی را شامل می‌شوند و در مجموع یک مکمل مناسب و کاربردی برای گوشی هوشمند هستند.

با این وجود بین این ساعت‌های هوشمند تفاوت‌های فراوان وجود دارد و همین مسئله باعث می‌شود فروش یک مدل از آنها بیشتر شود. برخی شرکت‌ها تاکید فراوان بر شکل ظاهری ساعت‌های هوشمند دارند و بعضی دیگر فقط به قابلیت‌های داخلی آنها فکر می کنند.

به هر حال، در اینجا بهترین ساعت‌های مچی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییِر» آورده شده است و با خواندن این مطلب تا انتها به طور قطع می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

فهرست بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار (+عکس)

زیباترین ساعت‌ هوشمند اندرویدی

از زمانی که ساعت هوشمند «هوواوی واچ» وارد بازار شد حدود دو سال می‌گذرد و با این وجود می‌توان گفت این محصول هنوز هم زیباترین ساعت مچی ساخته شده با سیستم عامل «اندروید وییر» است. هم‌اکنون نسل جدید ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییر ۲» هم روانه بازار شده‌اند و با این وجود می‌توان گفت «هوواوی واچ» از همه آنها زیباتر و شیک‌تر بوده است.

این محصول با نمایشگر ۴۲ میلمتری با ۱.۴ اینچی خود برای مچ دست برخی کاربران اندکی بزرگ است ولی بی‌تردید با آنها احساس راحتی می‌کنید و مچ دست شما را خسته نمی‌کند. البته باید توجه داشته باشید که در این محصول آخرین و پیشرفته‌ترین امکانات را در اختیار نخواهید داشت. همچنین امکان استفاده از خدمات پرداخت موبایلی «اندروید پِی» و تراشه بی‌سیم کوتاه‌برد ان‌اف‌سی برای این ساعت در نظر گرفته نشده است. با این وجود می‌توانید ضربان قلب خود را به کمک ساعت چینی تحلیل کنید و باتری پرتوان در اختیار داشته باشید. این ساعت هوشمند می‌تواند به سیستم عامل «اندروید وییر ۲» به‌روزرسانی شود تا قابلیت‌هایی از جمله «گوگل اسیستَنت»، «گوگل فیت» و «پِلِی استور» را در اختیار داشته باشید.

 

فهرست بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار (+عکس)

ارزان‌ترین ساعت‌ هوشمند اندرویدی

بیشتر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییر» بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت دارند و البته امکان اتصال آنها به شبکه مخابراتی قیمت دستگاه را تا ۳۵۰ دلار هم افزایش می‌دهد. با این وجود شرکت چینی زد‌تی‌ای ساعت مچی هوشمند خود مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییر ۲» را با همه امکانات پیشرفته مورد نیاز شما با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رساند. این ساعت هوشمند به تراشه ۳G برای اتصال به شبکه‌های مخابراتی مجهز شده است و امکانات پیشرفته دیگری هم دارد.

«زدتی‌ای کوارتز» مانند دیگر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییر ۲» نمایشگر بزرگ دارد، ولی با این وجود قاب آن ظریف طراحی شده است. بدنه این ساعت هوشمند فلزی است و اسپیکرهای پیشرفته برای پخش موسیقی روی آن نصب شده است. ساعت هوشمند «کوارتز» فقط گیرنده مخابراتی ۳G دارد و بر این اساس از خدمات شبکه مخابراتی ۴G پشتیبانی نی‌کند.

کارشناسان می‌گویند این ساعت هوشمند چینی نسبت به امکانات و قابلیت‌های خود ارزان‌ترین ساعت هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود.

 

فهرست بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار (+عکس)

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی برای تناسب اندام

همه ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییر ۲» اپلیکیشن «گوگل فیت» را شامل می‌شوند تا تعداد گام‌های شما را بشمارند و میزان کالری مصرف شده در بدن کاربر را محاسبه کنند. با این وجود همه این ساعت‌ها برای فعالیت‌های ورزشی ساخته نشده‌اند و در این میان اگر قصد دارید بهترین گزینه برای تناسب اندام را خریداری کنید بهتر است سراغ «هوواوی واچ ۲» بروید.

این محصول به جز حسگر مخصوص تشخیص ضربان قلب قابلیت‌های دیگر از جمله گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس و فناوری ارتباطی کوتاه‌برد ان‌اف‌سی را هم شامل می‌شود به واسطه سیستم عامل «اندروید وییر ۲» انواع مختلف اپلکیشن‌های گوگل مخصوص تناسب اندام را در اختیار کاربران می‌گذارد. اپلیکشن «هارت رِیت» به طور اختصاصی برای مانیتور کردن ضربان قلب کاربر به کار گرفته شده است و به جز نمایش تعداد ضربان قلب هر فرد در هر دقیقه، تحلیل دقیقی از میزان ضربان قلب او در شش ساعت گذشته را هم روی نمودار به نمایش می‌گذارد. یک اپلیکیشن دیگر به نام «دِیلی ترکینگ» در این ساعت مچی به کار گرفته شده است که می‌تواند تمام فعالیت‌های بدنی روزانه را سازماندهی کند و اطلاعات مربوط به آن را در نمودارهای مجزا نمایش دهد. اپلیکیشن دیگر با نام «ورک‌آوت» نیز به شما امکان می‌دهد برنامه‌ریزی‌های دقیق برای فعالیت‌های بدنی خود انجام دهید و از این طریق بتوانید پیش‌بینی‌های لازم برای تناسب اندام داشته باشید.

البته باید توجه داشته باشید بهترین قابلیت «هوواوی واچ ۲» به سیستم تناسب اندام آن مربوط نمی شود و برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند به مدت طولانی از یک فناوری پوشیدنی استفاده کنند به کار می‌رود. این ساعت هوشمند باتری پرقدرت دارد و سیستم ویژه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است می‌تواند با از کار انداختن دیگر قابلیت‌ها، توان باتری را تا چند برابر بیشتر کند.

 

فهرست بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار (+عکس)

بهترین ساعت هوشمند مستقل اندرویدی

فناوری‌های پوشیدنی مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وییر» به اندازه تلفن‌های همراهی که مورد استفاده قرار می‌دهیم هوشمند نیستند. با این وجود نسل جدید این دستگاه‌ها تمام نیازهای ما را برطرف می‌کنند و می‌توانند بیش از آنچه که از یک ساعت هوشمند توقع داریم امکانات در اختیار ما بگذارند. به هر حال اگر شما می‌خواهید گوشی هوشمند خود را در خانه بگذارید و با ساعت هوشمندی که دور مچ دست بسته‌اید تماس‌های صوتی و تصویری را از دست ندهید، بهتر است «ال‌جی واچ اسپورت» را خریداری کنید.

این ساعت مچی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند به صورت مستمر ارتباط شما با اینترنت را برقرار کند و بدون استفاده از گوشی هوشمند و به صورت کاملا مستقل همه نیازهای ارتباطی را برطرف کند. اگر در کشور آمریکا سکونت داشته باشید سرویس‌های «نامبرسینک» شرکت AT&T و «دیجیتس» شرکت مخابراتی تی-موبایل به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از گوشی هوشمند با این ساعت تماس صوتی برقرار کنید، مسیریابی کنید، تماس‌ تصویری بگیرید، پیام بفرستید، به اینترنت پرسرعت متصل شوید، در شبکه‌های اجتماعی گشت و گذار کنید و هر پیامی که روی گوشی هوشمند دریافت میکنید را دور مچ دست خود در اختیار داشته باشید.

«ال‌جی واچ اسپورت» بیشتر از دیگر ساعت‌های مچی هوشمند قابلیت دارد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس، گیرنده مخابراتی ال‌تی‌ای، گیرنده کوتاه‌برد ان‌اف‌سی، حسگر ضربان قلب و استاندارد ضدآب IP68 اشاره کرد. روی این ساعت هوشمند سیستم عامل «اندروید وییر ۲» نصب شده است و نمایشگر آن به اندازه‌ای بزرگ است که برای مشاهده اطلاعات مورد نظر به مشکل برنخورید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا