نگاهی به برنامه ضبط مکالمه تماس (صدای هردو طرف)

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که نیاز باشد مکالمه‌های گوشیِ خود را ضبط و نگه‌داری کنید؟ تماس‌هایی هستند که گاها جنبه‌ی حقوقی و یا تجاری آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

موبنا – قابلیتِ ضبط مکالماتِ تلفنی از طریق گوشیِ تلفن همراه نیز مقدور است اما به دلیل استفاده از بلندگو همیشه مشکلاتی به همراه دارد. از طرفی با استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدا نیز می‌توان به راحتی این کار را نیز انجام داد.

نگاهی به برنامه ضبط مکالمه تماس (صدای هردو طرف)

“ضبط مکالمه تماس” برعکس اغلب برنامه‌هایی که از آنها صحبت می‌کنیم، پولی است و در ابتدا باید خریداری و سپس نصب شود و البته بعد از نصب، برنامه از شما دسترسی‌های لازم را می‌خواهد. محیط برنامه به شدت ساده است. بالای صفحه‌ی نخست، گزینه‌ی چرخ‌دنده قرار دارد که در واقع بخش تنظیمات برنامه را باز می‌کند. از آنجایی که با یک برنامه‌ی بسیار ساده طرف هستیم نمیتوان از آن امکاناتی در حد تنظیماتِ صوتیِ سینمایی انتظار داشت. در این بخش و در اولین گزینه می‌توان فایل صوتیِ ضبط شده را به هر آدرسی که در گوشی مد نظر است منتقل و ذخیره کرد. امکانِ انتخابِ فرمتِ فایلِ صوتی نیز در همین بخش وجود دارد مثلا می‌توان فایل را به فرمت mp3، arm، m4a و یا به صورت پیش فرض ۳gpp ذخیره کرد. یکی از مواردی که باید از آن یاد کرد اینست که برنامه به صورت خودکار تمام تماس‌های صوتی را ضبط می‌کند و حتمالا اگر فردِ پرکاری باشید برای مدیریت تمام تماس‌های ضبط شده به مشکل بر خواهید خورد. بنابراین در تنظیماتِ برنامه می‌توان حالت انواع ضبط را به کل خاموش و یا بین مخاطبین انتخاب کرد.

یک ایراد اساسی که خب ناگذیر هم هست و در تمام این قبیل برنامه‌ها وجود دارد و نمی‌توان مختص به این برنامه دانست تفاوت کیفیت صدایِ دو طرفِ خط است، یعنی صدای طرف دیگرِ خط بی کیفیت و ضعیف ضبط می‌شود در عوض صدای شما واضح و مطلوب است.

توسعه‌دهنده برای فایل صوتیِ ضبط شده، امکان ویرایش قائل شده به این صورت که با تپ روی فایل در صفحه‌ی نخست، گزینه‌های اشتراک‌گذاری و ویرایش نمایان می‌شود. با انتخاب قلم می‌توان برای فایل، توضیحات اضافه و ذخیره کرد و یا با انتخاب گزینه‌ی اشتراک‌گذاری فایل را در دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

نکات قوت:

-امکان ضبط صدای مکالمه از لحظه‌ی برقراری تماس

-امکان مدیریت ضبط تماس

-امکان اشتراک‌گذاری فایل صوتی

-امکان تنظیم و انتخاب فرمت فایل

-امکان اضافه کردن توضیحات

-امکان اشتراک‌گذاری

کافه‌بازار
  • نگاهی به برنامه ضبط مکالمه تماس (صدای هردو طرف)
  • نگاهی به برنامه ضبط مکالمه تماس (صدای هردو طرف)
  • نگاهی به برنامه ضبط مکالمه تماس (صدای هردو طرف)
  • نگاهی به برنامه ضبط مکالمه تماس (صدای هردو طرف)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا