آیونا؛ مرجع کامل آموزش زبان انگلیسی

اگر به دنبال یک برنامه آموزش زبان انگلیسی کامل و جامع هستید، پیشنهاد ما به شما آیونا است. این نرم افزار با سیستم یادگیری مفید و کاربردی که دارد، به راحتی تمامی نیازهای شما در این حوزه را برآورده می‌سازد.

موبنا – همچنین علاوه بر جنبه آموزش و یادگیری، سرگرم کننده نیز هست که موجب می‌شود کاربر بدون احساس خستگی به ساعت‌ها مطالعه و فراگیری بپردازد.

تمامی این قابلیت‌ها تنها بخش کوچکی از آیونا هستند؛ جهت آشنایی با این اپلیکیشن کارآمد همین حالا نسبت به نصب آن اقدام کرده و ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.

نگاهی به برنامه

حجمی معادل ۴۲/۳ مگابایت از حافظه دستگاهتان به آیونا اختصاص می‌یابد، این پرحجم بودن رابطه مستقیمی با کندی سرعت نصب آن نیز خواهد داشت.

در بدو ورود به برنامه با رابط کاربری ساده و روان اما کاربرپسند مواجه خواهید شد. متدهای آموزشی موجود بسیار متنوع و گسترده هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به مواری همچون «بازی آنلاین، فلش کارت‌ها، موسیقی انگلیسی، دیکشنری، انگلیسی در سفر، داستان‌ها و غیره» اشاره کرد. همچنین جهت سهولت در دسترسی کاربران، تمامی مطالب به صورت دسته بندی شده از سطح مبتدی تا پیشرفته قرار گرفته‌اند.

در ادامه به بررسی هر یک از متدهای آیونا خواهیم پرداخت.

بازی آنلاین: این بخش علاوه بر ایجاد سرگرمی، روش بسیار کارآمدی را جهت فراگیری بهتر آموزشات در اختیارتان قرار می‌دهد.

فلش کارت‌ها: هر لغاتی را که جهت قبولی در آزمون‌های کنکور، تافل، اینترچنج و … نیاز داشته باشید، از طریق این بخش در دسترس‌تان قرار می‌گیرند.

موسیقی انگلیسی: یکی دیگر از بخش‌های مفرح و سرگرم کننده آیونا موسیقی انگلیسی است که موجب پرورش بیش‌تر قدرت Listening در شما می‌شود.

aiona

دیکشنری: چنانچه در هنگام کار با آیونا به لغتی برخوردید که معنی آن را نمی‌دانستید، نیازی نیست که از نرم افزار خارج شده و در دیکشنری‌های متفرقه به دنبال معنی آن بگردید! دیکشنری جامع انگلیسی به فارسی و بالعکس آیونا در همه جا و همه حال به کارتان خواهد آمد.

انگلیسی در سفر: هر اطلاعاتی که در هنگام سفر به کشورهای انگلیسی زبان نیاز داشته باشید، این بخش در اختیارتان قرار می‌دهد. از مکالمات در هتل، بیمارستان و فروشگاه گرفته تا کلی اصطلاحات عامیانه همه و همه در این قسمت تعبیه شده‌اند.

داستان‌ها: یکی از بهترین روش‌ها جهت سهولت در یادگیری زبان، مطالعه داستان‌ها است. هر نوع داستان با هر محتوا و هر گروه سنی که بخواهید در این آیتم گنجانده شده است.

قابل ذکر است که جهت بهره‌مندی از اکثر امکانات موجود، می‌بایست نسبت به پرداخت درون برنامه‌ای اقدام کنید. در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این برنامه آموزشی مفید خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

•ارائه متدهای آموزشی متنوع و کارآمد

•دسته بندی مطالب از سطح مبتدی تا پیشرفته

•ارائه متدهای سرگرم کننده جهت فراگیری بهتر کاربران

•ارائه دیکشنری کامل فارسی به انگلیسی و بالعکس

•ارائه مکالمات مورد نیاز در سفرهای خارج از کشور

•ارائه داستان‌های متنوع جهت سهولت در آموزش

نقاط ضعف:

•در این نرم افزار نواقصی یافت نشد

قابلیتی که آیونا را از سایر اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی مشابه متمایز می‌کند، جمع آوری تمامی متدهای آموزشی جدید و سرگرم کننده است در صورتی که در سایر برنامه‌ها فقط یک یا دو متد آموزشی در دسترس کاربر قرار می‌گیرند.

کافه‌بازار
  • آیونا؛ مرجع کامل آموزش زبان انگلیسی
  • آیونا؛ مرجع کامل آموزش زبان انگلیسی
  • آیونا؛ مرجع کامل آموزش زبان انگلیسی
  • آیونا؛ مرجع کامل آموزش زبان انگلیسی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا