پرنده خوشحال؛ امتیازگیری با چاشنی حوصله

بازی پرنده خوشحال را شرکت آتی‌تل و برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه داده است. آتی‌تل در این بازی حوصله، صبر و دقت شما را به چالش می کشد.

موبنا – این عنوان بر خلاف بیشتر بازی‌هایی که در سبک امتیازی و تفننی عرضه میشوند، اصلا روند سریعی ندارد و برای پیشبرد و کسب امتیاز بیشتر در این بازی باید حوصله کرده و به اندازه کافی دقت داشته باشید. به احتمال فراوان در هنگام اولین تجربه‌ی این عنوان احساس نمی‌کنید که با آن غریبه‌اید، چون این بازی با برادر‌خوانده‌اش بازی پرنده‌های خشمگینِ معروف شباهت‌هایی دارد که البته این شباهت تنها به پرت کردن پرنده‌ها با تیر‌و‌کمان خلاصه می‌شود و از این‌جا به بعد روند دو بازی کاملا متفاوت میشود.

در این بازی ستون‌هایی وجود دارد که شما باید با نشانه‌گیری دقیق پرنده را به روی آن‌ها هدایت کنید. این ستون ها با ارتفاع‌های متفاوت و فاصله‌های مختلف نسبت به هم قرار دارند. همچنین قبل از پرتاب پرنده شما قسمتی از مسیر پرتاب را مانند بازی پرندگان خشمگین مشاهده نمی‌کنید و همین باعث سخت تر شدن کار شما میشود. البته میشود از فروشگاه که در داخل بازی وجود دارد”نشانه” بخرید و با هر بار فعال کردنش در طول بازی، مسیر کامل پرتاب را ببینید و کمی روند بازی را برای حداقل یک پرتاب آسان کنید. در فروشگاه بازی علاوه بر نشانه، بسته سلامتی نیز وجود دارد که به شما یک شانس دیگر بعد از هربار باختن می‌دهد و بقیه‌ی آیتم‌های فروشگاه را هم پرنده‌های رنگارنگ تشکیل داده اند.

بازی شاید در ابتدا کمی شما را خسته کند و بخواهید آن را کنار بگذارید اما توصیه میکنم که کمی تحمل کنید، آن وقت می‌بینید همین سختی بازی باعث میشود هر‌بار پس از فرود آمدن پرنده بر روی یکی از ستون‌ها چقدر از خودتان خرسند می‌شوید، به‌خصوص که اگر فاصله‌اش با ستون قبلی بیشتر باشد. متاسفانه امکان رقابت آنلاین و گروهی برای مقایسه رکورد‌ها وجود ندارد که می‌تواند از ارزش این بازی تا حدی کم کند.البته حالت اشتراک‌گذاری امتیاز در بازی وجود دارد.

اگر به گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ی این بازی، گرافیک خوب و رنگ‌بندی شاد را هم اضافه کنید می‌شود فهمید که با عنوان جمع و جور و مناسبی طرف هستیم که قدرت سرگرم کردن شما را دارد.

نقاط قوت:

• گیم‌پلی سرگرم‌کننده

• گرافیک مناسب

نقاط ضعف:

• نبود جدول رکوردهای آنلاین

کافه‌بازار
  • پرنده خوشحال؛ امتیازگیری با چاشنی حوصله
  • پرنده خوشحال؛ امتیازگیری با چاشنی حوصله
  • پرنده خوشحال؛ امتیازگیری با چاشنی حوصله
  • پرنده خوشحال؛ امتیازگیری با چاشنی حوصله
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا