بیشتر کاربران ۶۴ گیگابایت را بهترین حافظه داخلی برای گوشی‌ها می‌دانند

بیشتر کاربران در این نظرسنجی اعلام کردند که تمایل دارند گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خریداری کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از بزرگترین مشکلات کاربران عصر حاضر حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند است و به خصوص اگر آیفون داشته باشید، عدم پشتیبانی از کارت حافظه در این محصول شما را با مشکل مواجه می‌کند. اپل از سال گذشته تصمیم گرفت حداقل حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی خود را به ۳۲ گیگابایت ارتقا دهد.

همان طور که می‌دانید برخی شرکت‌ها این قابلیت را برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته‌اند که بتوانید به کمک کارت حافظه میکرواِس‌دی حافظه داخلی دستگاه را افزاش دهید. با این وجود شرکت‌های بزرگ مثل گوگل و اپل اعتقادی به حافظه جانبی ندارد و این کار را ناامن می‌خوانند.

به هر حال، برخی گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرقدرت امروزی نمی‌توانند از حافظه جانبی پشتیبانی کنند و زمانی که قصد خرید آنها را داشته باشید، می‌بایست از مورد ظرفیت حافظه داخلی آنها به خوبی فکر کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. اینکه از قبل بتوانید میزان حافظه داخلی مورد نیاز خود را پیش‌بینی کنید کار چندان آسانی نیست و ممکن است با گذشت زمان به این نتیجه برسید که حافظه بیشتری نیاز داشته‌اید.

بیشتر کاربران ۶۴ گیگابایت را بهترین حافظه داخلی برای گوشی‌ها می‌دانند

کارشناسان یک نظرسنجی جهانی انجام دادند تا متوجه شوند کاربران جهانی چه میزان حافظه داخلی را در گوشی‌های هوشمند برای خود لازم می‌دانند. بیشتر کاربران در این نظرسنجی اعلام کردند که تمایل دارند گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خریداری کنند. بخش اعظم کاربران عمومی پیش‌بینی کردند که اگر یک دستگاه گوشی هوشمند با این میزان حافظه داخلی بخرند به مشکل برنمی‌خورند و نیازی به جابجایی اطلاعات داخلی دستگاه ندارند.

به هر حال، در پایان این نظرسنجی مشخص شد ۰.۴۲ درصد کاربران حافظه داخلی ۸ گیگابایتی را برای خود مناسب می‌دانند، ۲.۵ درصد کاربران اعلام کردند که ترجیح می‌دهند یک دستگاه گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند، ۱۸.۴۱ درصد کاربران حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را صلاح دانستند، ۴۳.۵۵ درصد کاربران برای خرید گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اعلام آمادگی کردند، ۲۴.۸۲ درصد کاربران به گوشی های مجهز به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ابراز تمایل کردند، ۵.۶۱ درصد کاربران سراغ گوشی‌های ۲۵۶ گیگابایتی رفتند و ۴.۶۹ درصد کاربران هم گوشی‌های هوشمند با حافظه داخلی بیشتر را مناسب دانستند.

دکمه بازگشت به بالا