بانک ایران زمین اولین دوره جشنواره بازی آنلاین “نگهبان جنگل” را برگزار می کند

بانک ایران زمین اولین دوره جشنواره بازی آنلاین “نگهبان جنگل” را با رویکرد حفاظت از جنگلها و محیط زیست از ۱۲ مرداد مصادف با شب ولادت امام رضا (ع)، لغایت ۳۱ مرداد برگزار می کند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هدف و استراتژی بازی جنگ نمادین در برابر وسایلی است که باعث نابودی جنگلها و از بین رفتن محیط زیست کشور عزیزمان #ایران_زمین می شوند.
شرایط شرکت در این بازی به این صورت است که شرکت کنندگان باید مشتری بانک ایران زمین و عضو باشگاه این بانک باشند.
اگر شما از مشتریان بانک ایران زمین هستید برای عضویت در باشگاه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور فقط کافی است عدد ۳ را به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ پیامک کنید. در غیر اینصورت برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین باید به یکی از ۳۳۱ شعبه این بانک در سراسر کشور مراجعه و یک حساب افتتاح کنید و بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار عضو این باشگاه خواهد بود.
(در بدو ورود به سایت باشگاه مشتریان به شما ۲۰۰ امتیاز تشویقی اهداء خواهد شد) برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور باشگاه کافی است عدد ۳ را به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ پیامک کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به آدرس http://club.izbank.ir/game.aspx صفحه بازی نگهبان جنگل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا