یک «گلکس اس۸» بخرید؛ دو «گلکسی اس۸» ببرید!

کاربران در آمریکا می‌توانند یکی از دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» یا «گلکسی اس۸ پلاس» را از فروشگاه‌های شرکت تی-موبایل خریداری کنند و در مقابل هدیه بیش از ۸۰۰ دلاری را در اختیار بگیرند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در ماه مه از سال جاری میلادی،‌ مدت کوتاهی پس از آغاز فروش دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» اپراتور تی-موبایل در کشور آمریکا طرحی را به اجرا گذاشت که کاربران بر اساس آن می‌توانستند دو دستگاه «گلکسی اس۸» را به خانه ببرند و در عوض فقط پول یک دستگاه را پرداخت کنند. این طرح پس از گذشت مدتی کنار گذاشته شد و تی-موبایل هم‌اکنون بار دیگر تصمیم گرفته است آن را اجرا کند.

از جمعه ۲۸ ژوئیه کاربران در آمریکا می‌توانند یکی از دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» یا «گلکسی اس۸ پلاس» را از فروشگاه‌های شرکت تی-موبایل خریداری کنند و در مقابل هدیه بیش از ۸۰۰ دلاری را در اختیار بگیرند.

یک «گلکس اس۸» بخرید؛ دو «گلکسی اس۸» ببرید!

این طرح برای همه کاربران آمریکایی ارایه شده است تا بر این اساس چه افرادی که قصد دارند سرویس‌های دیگر تی-موبایل را مورد استفاده قرار دهند و چه افرادی که می‌خواهند برای نخستین بار کاربر تی-موبایل شوند، از آن استفاده کنند. البته نکته مهم این است که هر دو دستگاه مذکور برای دوره زمانی ۲۴ ماه می‌بایست با سیم کارت شرکت مخابراتی تی-موبایل کار کنند.

پس از آنکه یکی از دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را خریداری می‌کنید، می‌بایست به بخش ویژه در سایت اینترنتی شرکت مخابراتی یاد شده بروید و کد ۱۷GS8SAMBOGO  را در دوره زمانی ۳۰ روز پس از خرید گوشی هوشمند وارد کنید. در فاصله زمانی بین ۶ تا ۸ هفته شرکت تی-موبایل یک کارت اعتباری مَستر-کارت حاوی ۷۵۰ دلار برای «گلکسی اس۸» و ۸۰۰ دلار برای «گلکسی اس۸ پلاس» برای شم ارسال می‌کند. یعنی دقیقا مشابه همان مبلغی که برای خرید گوشی هوشمند پرداخت کرده بودید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا