احیای زمان‌های بی‌استفاده با «ویزلاک»

در زندگی روزمره همه ما اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند که خواسته یا ناخواسته موجب اتلاف وقت با ارزشمان می‌گردند؛ از ترافیک‌های کلان شهرها گرفته تا معطلی‌ها و غیره، زمان‌هایی هستند که می‌توان با صرف کمی فکر و خلاقیت از هدر رفتنشان جلوگیری کرد.

موبنا – برخی از افراد مطالعه کتاب را در این شرایط ترجیح می‌دهند و برخی دیگر علاقه‌مندند وقت خود را صرف گشت و گذار در شبکه‌های مجازی کنند. اینجاست که لزوم استفاده از یک اپلیکیشن کامل و جامع که بتواند تمام مطالب و مقالات مورد علاقه‌مان را در یک قالب جذاب در اختیارمان قرار دهد، بسیار ضروری احساس می‌شود.

با استفاده از اپلیکیشن ویزلاک که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، می‌توانید به سلیقه خود و با هر بار روشن و خاموش کردن گوشی، به جای دیدن پس زمینه‌های تکراری یک محتوای خاص از دسته بندی مورد علاقه‌تان را مورد مشاهده و مطالعه قرار دهید.

این نرم افزار کارآمد از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار در دسترس قرار می‌گیرد.

نگاهی به برنامه

پس از ورود می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید. سپس صفحه‌ای مقابل رویتان گشوده شده که تمامی امکانات را در قالب فیلترهایی همچون «ویزبانک، ویز جمع کن، ویز خرج کن و ویزتیک» در اختیار قرار می‌دهد. در ادامه به شرح مختصری از هر آیتم خواهیم پرداخت.

wizlock

ویزتیک: در واقع ویزلاک طی این فرآیند از کاربران خود می‌خواهد که دسته‌های مورد علاقه خود را گلچچین کرده تا با هر بار خاموش و روشن کردن تلفن هوشمند خود، به مطالب جدید و کاربردی در همان حوزه‌ها دسترسی پیدا کنند.

ویز جمع کن: هر کدام از کاربران می‌توانند در کنار مطالعه مطالب دلخواهشان، اعتبار ویزلاکی کسب کنند. حتما می‌پرسید این اعتبارها چه کاربردی دارند؟ پیشنهاد می‌کنیم مطالعه آیتم بعدی را از دست ندهید!

ویز خرج کن: با ویزهای جمع شده می‌توان از فروشگاه‌های معتبری نظیر دیجی کالا، اسنپ فود و غیره خرید کرد، همچنین این امکان به کاربران داده می‌شود که با استفاده از اعتباراتی که کسب کردند، شارژ بخرند و یا سفری بی‌دردسر و رایگان را با سرویس تاکسی آنلاین تجربه کنند.

ویزبانک: مدیریت ویزها، تاریخچه مشاهدات و خریدها، میانبر به ویزتیک و همچنین معرفی برنامه به دوستان، از طریق این بخش میسر می‌شود.

از دیگر امکانات مفید و کاربردی که ویزلاک در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، می‌توان به «انتخاب تعداد نمایش مطالب» اشاره کرد که از کم به زیاد متغیر هستند. دسترسی به این قابلیت از طریق منوی تنظیمات امکان پذیر می‌شود.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این اپلیکیشن کاربردی خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

•رابط کاربری جذاب و کاربرپسندwizlock

•تنوع و گستردگی بالای مطالب

•امکان شخصی سازی مطالب مورد نظر

•نمایش مطالب مورد علاقه در پس زمینه دستگاه با هر بار روشن و خاموش کردن

•افزایش اعتبار با مطالعه مطالب

•امکان خرج کردن ویزهای اعتباری

•امکان مدیریت تاریخچه مشاهدات و خریدها

نقاط ضعف:

•ویزلاک به حدی کامل و کاربردیست که نواقصی در آن یافت نشد

ویزلاک با شعار «سبکتو زندگی کن» وعده یک کیفیت جدید با دستگاه‌های هوشمند را به شما ارائه کرده است، وعده‌ای که می‌تواند منجر به احیای وقت‌های بی‌استفاده، با مطالعه علاقه‌مندی‌هایتان شود.

کافه‌بازار
  • زمان‌های بی‌استفاده خود را با مطالعه علاقه‌مندی‌هایتان احیا کنید!
  • زمان‌های بی‌استفاده خود را با مطالعه علاقه‌مندی‌هایتان احیا کنید!
  • زمان‌های بی‌استفاده خود را با مطالعه علاقه‌مندی‌هایتان احیا کنید!
  • زمان‌های بی‌استفاده خود را با مطالعه علاقه‌مندی‌هایتان احیا کنید!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا