در آزمایشگاه محرمانه آمازون چه می‌گذرد؟

علاوه بر «اکو»، آزمایشگاه محرمانه آمازون در حال کار کردن روی برند جدیدی از محصولات این شرکت است که به صورت ویژه با سلامت کاربران ارتباط دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها همه چیز به نفع آمازون پیش می‌رود و یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است محبوبیت شرکت مذکور نزد کاربران جهانی افزایش یابد عرضه اسپیکر هوشمند «آمازون اکو» است. شرکت آمازون سری اسپیکرهای هوشمند خود را با نام «اکو» به کاربران معرفی کرد و از آن زمان به بعد مدل‌های مشابه این محصول در دیگر شرکت‌ها از جمله «گوگل هوم»، «مایکروسافت اینوُک» و «اپل هوم‌پاد» ساخته شد. دو مدل آخر به تازگی معرفی شده‌اند و قرار است پایان سال جاری میلادی وارد بازار شوند. شرکت آمازون هم‌اکنون این محصول خود را در راه جدیدی توسعه می‌دهد و قرار است مدل «اکو شو» آن با نمایشگر لمسی ۷ اینچی وارد بازار شود.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز خبری CNBC، آمازون یک آزمایشگاه محرمانه و مخفیانه دارد که در مورد محصولات این شرکت در حوزه فناوری‌های مبتنی بر سلامت افراد تصمیم‌گیری می‌کند. این آزمایشگاه محرمانه «۱۴۹۲» نام دارد و از جمله مراکزی محسوب می‌شود که در حال کار کردن روی پروژه پزشکی از راه دور است و از این طریق به صاحبان اسپیکر هوشمند «اکو» امکان می‌دهد تا بتوانند به صورت مجازی توسط پزشک معالج خود ویزیت شوند.

در آزمایشگاه محرمانه آمازون چه می‌گذرد؟

این اتفاق نیازمند آن است که اسپیکر هوشمند «اکو» یک نمایشگر لمسی داشته باشد و به همین خاطر مدل «اکو شو» در حال ساخت است. این اتفاق همان سرویسی است که هم‌اکنون از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به آنها امکان می‌دهد از طریق تصاویر ویدیویی زنده و مستقیم بتوانند به کمک دستگاه‌های متصل به اینترنت با پزشک خود ارتباط برقرار کنند. در این فرآیند هیچ گونه آزمایشی واقعی و فیزیکی انجام نمی‌شود و فرآیند درمان محدودیت‌های فراوان دارد.

آمازون تصمیم دارد در این زمینه به جلو حرکت کند. بخشی از فناوری که آمازون قصد توسعه و تولید آن را دارد روشی است که سابقه سلامت بیماران در آن ذخیره می‌شود تا پزشک به صورت آنلاین بتواند به آن دسترسی داشته باشد و در صورت ایجاد هر گونه تغییر به راحتی بتوان سابقه سلامت فرد را به‌روز کرد و اطلاعات جدید را به آن اضافه کرد.

علاوه بر «اکو»، آزمایشگاه محرمانه آمازون در حال کار کردن روی برند جدیدی از محصولات این شرکت است که به صورت ویژه با سلامت کاربران ارتباط دارد. روی سایت اینترنتی آمازون از یک کد ویژه صحبت شده است که با نام a1.492 شناخته می‌شود و تیم توسعه پروژه‌های آمازون آن را منتشر کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا