مدل قدرتمند و منحصر به‌فرد «گلکسی نوت ۸» محدود تولید می‌شود

در حالی که مدل اصلی این محصول با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد، مدل ویژه و منحصر به‌فرد آن رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ در زمینه تولید مدل‌های ویژه از گوشی‌های هوشمند خود سابقه طولانی دارد و معمولا این مدل‌ها در کشور خود یعنی کره جنوبی وارد می‌کند. از زمانی که گوشی هوشمند «گلکسی اس۵ پلاس» ساخته شد تا زمان عرضه «گلکسی نوت اف‌ای» همواره محصولات منحصر به‌فرد این شرکت در اختیار کاربران قرار گرفت. یکی از منابع آگاه هم‌اکنون اعلام کرده است که «گلکسی نوت ۸» هم مدل منحصر به‌فرد دارد که نسبت به مدل اصلی بسیار پرقدرت‌تر است و پیش‌بینی می‌شود که به صورت محدود برای کره‌ای‌ها عرضه شود.

این گوشی هوشمند متفاوت با نام «گلکسی نوت ۸ اِمپرور» عرضه می‌شود. در حالی که مدل اصلی این محصول با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد، مدل ویژه و منحصر به‌فرد آن رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دارد.

مدل قدرتمند و منحصر به‌فرد «گلکسی نوت ۸» محدود تولید می‌شود

این خبر طی چند روز گذشته در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده است و منابع آگاه که به فعالیت‌های داخلی سامسونگ آگاه هستند می‌گویند که این ویرایش متفاوت از «گلکسی نوت ۸» مدت کوتاهی پس از عرضه این محصول وارد بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است چندی پیش یک مدل ویژه و منحصر به‌فرد از گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ در کره جنوبی و چین فروخته شد که این محصول حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی داشت و البته اندکی گران‌تر بود.

دکمه بازگشت به بالا