«گلکسی اس۸» سامسونگ ۴۰۰ دلار ارزان شد

سامسونگ همزمان با عرضه رنگ «آبی مرجانی» این گوشی هوشمند در بازار آمریکا یک تخفیف قابل ملاحظه برای این محصول در نظر گرفت تا کاربران بتوانند تحت شرایط ویژه این گوشی هوشمدن پیشرفته را با قیمت کمتر از ۳۶۰ دلار خریداری کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «گلکسی اس۸» یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود و به نوعی نخستین موبایل در جهان است که تمام سطح روی آن را نمایشگر لمسی پوشانده است. شرکت سامسونگ همزمان با عرضه رنگ «آبی مرجانی» این گوشی هوشمند در بازار آمریکا یک تخفیف قابل ملاحظه برای این محصول در نظر گرفت تا کاربران بتوانند تحت شرایط ویژه این گوشی هوشمدن پیشرفته را با قیمت کمتر از ۳۶۰ دلار خریداری کنند.

در کشور آمریکا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «بِست‌بای» کاربران می‌توانند مدل قفل شده و قفل نشده گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» را بیابند. در حالی که دیگر فروشگاه‌ها مدل قفل نشده این محصول را ۷۴۹ دلار می‌فروشند، در «بست‌بای» می‌توان آن را با قیمت ۶۷۵ دلار خریداری کرد. با این وجود برخی اپراتورهای موبایلی در آمریکا برای فروش مدل قفل شده این گوشی هوشمند برای دوره زمانی ۲۴ ماه،‌ ماهانه ۱۵ دلار می‌گیرند که مجموع آن ۳۶۰ دلار می‌شود.

«گلکسی اس۸» سامسونگ ۴۰۰ دلار ارزان شد

شرکت سامسونگ برخی تخفیف‌های ویژه در فروشگاه‌های خود در نظر گرفته است و با این وجود اگر تصمیم دارید «گلکسی اس۸» را به ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید، بهتر است گوشی هوشمند قدیمی خود را به سامسونگ بدهید.

در این طرح می‌توانید گوشی‌های «گوگل پیکسل» و «گوگل پیکسل اکس‌ال»،‌ «آیفون ۵» و مدل‌های بالاتر آیفون، «ال‌جی جی۴» و مدل‌های بالاتر گوشی‌های ال‌جی، و مدل‌های قدیمی‌تر سری گوشی‌های «گلکسی اس» سامسونگ را تحویل بدهید. با این اتفاق این امکان برای شما وجود دارد که پرچمدار گوشی‌های سامسونگ را به قیمت ارزان‌تر از ۴۲۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

البته اگر تصمیم دارید گوشی هوشمند قبلی خود را نگه دارید باز هم می‌توانید تخفیف بگیرید. سامسونگ مدل قفل نشده گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» را به قیمت ۵۷۵ دلار می‌فروشد و مدل «گلکسی اس۸ پلاس» هم ۱۰۰ دلار گران‌تر است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. چرا اپراتورهای ما اینکارو نمیکنن
    موبنا یه مقاله ای در این باره بنویسید خیلی خوب میشه

دکمه بازگشت به بالا