از اینترنت ۵G همراه‌اول تا ۲۳سالگی موبایل در ایران

اواسط مرداد ماه سال جاری بیست و سومین سالگرد ورود فناوری ارتباطی موبایل به ایران است؛ به همین مناسبت نیز خبرنگار ماهنامه تلفن‌همراه مروری بر انواع سیمکارت‌ها و فناوری‌های مرتبط داشته‌ که مشروح آن در شماره جدید این نشریه منتشر شده است.

موبنا – خبر جالبی دیگری که جزئیات آن در ماه گذشته منتشر شد، مربوط به مشترکین همراه‌اول و اینترنت نسل پنج بود. آن‌طور که در خبرها آمده همراه‌اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه خاورمیانه و شرکت معروف نوکیا تفاهم‌نامه را امضا کرده‌اند که براساس آن در یک بازه زمانی کوتاه مدت، مشترکین همراه‌اول به فناوری اینترنت نسل پنجم دسترسی پیدا کنند. جزئیات بیشتر این خبر را می‌توانید در بخش اخبار شماره جدید ماهنامه تلفن‌همراه بخوانید. بخش‌های خواندنی دیگر این شماره از ماهنامه تلفن‌همراه شامل «جزئیاتی خواندنی از پول دیجیتال و کاربرد آن در نظام بانکی جهان»، «رازهایی که درباره آی‌فون ۸ باید بدانید»، «پروژکتور سونی همه سطوح را لمسی می‌کند»، «بدافزاری که اندروید را به جاسوس‌افزار تبدیل کرد» و… می‌شود.

از اینترنت ۵G همراه‌اول تا ۲۳سالگی موبایل در ایران

ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین در صورتی که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا