سامسونگ در حال ساخت هدفون ‌بی‌سیم مبتنی بر دستیار دیجیتالی «بیکسبای»

سامسونگ هم‌اکنون در حال کار کردن روی هدفون مبتنی بر سیستم «بیکسبای» است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود یک اسپیکر هوشمند «بیکسبای» هم ساخته است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «بیکسبای وُیس» سامسونگ هم اکنون وارد آمریکا شده است و شرکت کره‌ای به دنبال راهی می‌گردد تا کاربران تشویق کند این ابزار جانبی بی‌سیم را خریداری کنند. سامسونگ یک کلید اختصاصی مخصوص «بیکسبای» در گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» کار گذاشته است تا از این طریق اهمیت این دستگاه برای کاربران نمایان شود و با این وجود هیچ گارانتی وجود ندارد که کاربران از دستیار دیجیتالی و سخت‌افزار جانبی ارایه شده توسط سامسونگ استفاده کنند. با این وجود شرکت کره‌ای سعی دارد سرمایه‌گذاری‌های خود را در این زمینه افزایش دهد و در این عرصه هم با اپل رقابت کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده در پایگاه خبری کره‌ای ETNews، سامسونگ هم‌اکنون در حال کار کردن روی هدفون مبتنی بر سیستم «بیکسبای» است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود یک اسپیکر هوشمند «بیکسبای» هم ساخته است. بر این اساس اگر قصد دارید بدانید که هدفون جدید «بیکسبای» چه قابلیت‌هایی خواهد داشت، بهتر است نگاهی به هدفون بی‌سیم «اِیرپاد» اپل بیاندازید. زیرا قرار است محصول جدید مشابه هدفون اپل ساخته شود. شرکت اپل امسال برای نخستین بار هدفون بی‌سیم «ایرپاد» را روانه بازار کرد که به طور کامل مبتنی بر دستیار دیجیتالی «سیری» کار می‌کرد.

سامسونگ در حال ساخت هدفون ‌بی‌سیم مبتنی بر دستیار دیجیتالی «بیکسبای»

 گزارش منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که «بیکسبای» قابلیت‌های جدیدی را در خود جا داده است که «ایرپاد» آنها را شامل نمی‌شود. شرکت سامسونگ راهکار بهتری ارایه کرده است تا دصا به صورت سه‌بعدی و شفاف به گوش کاربر برسد و هدفون بی‌سیم به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر نگران افتادن و گم شدن آن نیست.

در این گزارش گفته شده است که شرکت سامسونگ قصد دارد از این هدفون بی‌سیم هوشمند همزمان با فبلت «گلکسی نوت ۸» رونمایی کند و به احتمال قوی قرار است این هدفون در جعبه «گلکسی نوت ۸» ارایه شود.

یکی از منابع آگاه که در سیستم داخلی شرکت سامسونگ کار می‌کند و نخواست نامش فاش شود توضیح داد این دستگاه کوچک بسیار پیشرفته‌تر از هدفون بی‌سیم اپل ساخته شده است و با این وجود تا این لحظه نمی‌تواند هیچ کدام از قابلیت‌های آن را به صورت رسمی معرفی کند. لازم به ذکر است که اگر این خبر درست باشد، کاربران از اواخر تابستان سال جاری می‌توانند به صورت رسمی با این هدفون آشنا شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا