قیمت مشابه و قابلیت‌های متفاوت: «ال‌جی جی۶» را می‌پسندید یا «وان‌پلاس ۵»؟

دو گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» و «ال‌جی جی۶» هم‌اکنون رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند و در حالی که تقریبا قیمت مشابه دارند، با طراحی و قابلیت‌های متفاوت می‌کوشند نظر کاربران را نسبت به خود جلب کند. شما بین این دو محصول کدام یک را می‌پسندید؟

موبنا, رضا خواجه وند – شرکت چینی وان‌پلاس از سال ۲۰۱۴ میلادی وارد بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند شد و از همان ابتدا توانست توجه همگان را به خود جلب کند. نخستین محصول این شرکت «وان‌پلاس وان» نام داشت که ضمن برخورداری از قابلیت‌های پیشرفته، قیمت ارزانی داشت. این پرچمدار که از پیشرفته‌ترین گوشی‌های زمان خود محسوب می‌شد با قیمت ۳۰۰ دلار به دست کاربران رسید و همین مسئله باعث شد طولی نکشید تا نام وان‌پلاس به گوش همه کاربران جهانی برسد.

هر سال که گذشت شرکت وان‌پلاس یک گوشی هوشمند جدید روانه بازار کرد و البته داستان مشابه تکرار شد تا یک پرچمدار دیگر با قیمت ارزان و بهترین قابلیت‌های مورد نیاز عره شود. البته در سال‌های بعدی قیمت گوشی هوشمند این شرکت اندکی افزایش یافت و این روند به صورت دنبال شد که چندی پیش «وان‌پلاس ۵» بر اساس حافظه داخلی و حافظه رم خود با دو قیمت ۴۸۰ و ۵۴۰ دلار وارد بازار شد.

قیمت مشابه و قابلیت‌های متفاوت: «ال‌جی جی۶» را می‌پسندید یا «وان‌پلاس ۵»؟

در مقابل شرکت چینی مذکور، شرکت کره‌ای ال‌جی هم در سال‌های اخیر توانست بار دیگر سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست آورد. ال‌جی در این زمینه محصولت قابل قبولی عرضه کرد و آخرین پرچمدار آن با نام «ال‌جی جی۶»  با قیمت ۵۰۰ دلار وارد بازار شد. این اتفاق برای کاربران بسیار خوشایند بود که بتوانند بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت ال‌جی را با قیمت ۵۰۰ دلار خریداری کنند و ضمن داشتن همه قابلیت‌های مورد نیاز خود، تقریبا نصف آیفون پول بدهند.

قیمت مشابه و قابلیت‌های متفاوت: «ال‌جی جی۶» را می‌پسندید یا «وان‌پلاس ۵»؟

به هر حال دو گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» و «ال‌جی جی۶» هم‌اکنون رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند و در حالی که تقریبا قیمت مشابه دارند، با طراحی و قابلیت‌های متفاوت می‌کوشند نظر کاربران را نسبت به خود جلب کند. شما بین این دو محصول کدام یک را می‌پسندید؟

کارشناسان به تازگی یک نظرسنجی جهانی انجام دهند تا مشخص شود کاربران کدام یک از این دو محصول را بیشتر می پسندند. در پایان این بررسی مشخص شد ۳۳.۷۶ درصد کاربران جهانی تمایل به خرید گوشی هوشمند چینی «وان‌پلاس ۵» دارند و در مقابل ۶۶.۲۴ درصد کاربران هم ترجیح می‌دهند پول خود را صرف خرید گوشی کره‌ای «ال‌جی جی۶» کنند. در این نظرسنجی ۳۴۴۸ کاربر از کشورهای مختلف شرکت کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا