پرسیتی – شهر پارسی

بازی‌های استراتژی زیادی برای پلتفرم‌های موبایل و تبلت وجود دارند که با توجه به امکانات و گرافیک فوق‌العاده بازی، میلیون‌ها کاربر را از آن خود کرده‌اند.

موبنا – استودیو بازی سازی تاد را که همه با عنوان اصلی و اولیه فروت‌کرفت می‌شناسیم این بار دست به تولید و عرضه بازی استراتژیک و هیجان انگیزی که تمرکزش روی دوران هخامنشی است زده و به شما قول می‌دهیم می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

این بازی که در دسته بندی بازی‌های استراتژیکی قرار دارد با محوریت مزرعه‌داری توسعه داده شده و شما می‌بایست درست به مانند بازی‌های مشابه مثل :hayday,happy farm و … با کاشت و برداشت محصولات کشاورزی و فروش آن‌ها دهکده خود را گسترش دهد.

این بازی فضای بسیار بزرگی دارد و تنها به چند مرحله اکتفا نکرده است، ولی در ابتدای بازی شما تنها با یک بخش کوچک کار خودتان را آغاز می‌کنید که باید با فعالیت‌های اقتصادی و پاک‌سازی کردن جنگل‌های اطراف خود دهکده خودتان را توسعه دهید.

پرسیتی درست به مانند بازی‌های دیگر در ابتدا چند ساختمان کوچک را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که بازیکن باید با کاشت محصولات و فروش آنها به اهالی دهکده‌های دیگر پول در بیاورد و دهکده و تجارت خود را گسترش دهد (واحد پول در این بازی همان طلا است).

شروع بازی در پرسیتی به این صورت است که در ابتدا به صورت پیش‌فرض به شما یک ساختمان اصلی، انبار و ۳ مزرعه داده می‌شود و شما می‌بایست با یک مرغی که در اختیارتان قرار گرفته بازی را آغاز کنید، کاشتن گندم، تولید تخم‌مرغ و سپس فروش محصولات طلا جمع کنید تا توان خرید امکانات و آیتم‌های جدید را به دست بیاورید.

با پیشرفت در روند بازی سطح و یا لول شما هم ارتقا می‌یابد و به مرحله‌های بالاتری می‌روید و به همین نسبت هم تجربه شما از بازی در قالب XP افزایش پیدا میکند و می‌توانید از امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار شوید.

در بازی پرسیتی آنلاک شدن آیتم‌ها (آزاد شدن برخی منابع و تجهیزات) متناسب با ارتقای مرحله‌ای که شما در آن حضور دارید انجام می‌شود.

سرعت ارتقا و به روزرسانی تجهیزات و هماهنگی آن با تجربه شما در بازی از سرعت خوب و نسبتا بالایی برخوردار است و به راحتی به شما این امکان را می‌دهد تا تجهیزات جدید و حرفه‌ای را تهیه کنید.

تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مواظب باشید تا این آنلاک کردن‌ها کار دستتان ندهد چرا که با خرج کردن پول خود و خرید آیتم‌های جدید دیگر امکان انجام فعالیت و خرید و فروش را نخواهید داشت و در انجام بازی سردرگم خواهید شد.

تنوع ساختمان‌ها و محصولات در پرسیتی بسیار بالا است و در حدود ۷۰ نوع محصول کشاورزی و ۲۰ نوع ساختمان در بازی در نظر گرفته شده است. همچنین برای ارتقای ساختمان‌های خود که به ۴ دسته مسکونی، صنعتی، کشاورزی و غذایی تقسیم‌بندی شده‌اند به تجهیزاتی مانند چوب، ‌آهن، میخ و جعبه ابزار نیاز خواهید داشت که این امکانات را می‌توانید از طریق کاروان شتر‌هایی که هر ۱۵ دقیقه یکبار از دهکده شما عبور می‌کنند به صورت رایگان تهیه و در ازای آن بار آن‌ها را از غلات خود پر کنید.

در این بازی شما تنها با یک دهکده تجارت نمی‌کنید بلکه به واسطه استفاده از نقشه‌ای که در بازی برایتان در نظر گرفته شده است می‌توانید از طریق بندرگاه‌ها با دیگر دهکده‌ها هم به تجارت بپردازید و کسب درآمد کنید.

این بازی ایرانی خوش‌ساخت که امکانات هیجان انگیز زیادی دارد تا به امروز خوب عمل کرده و مدام در حال ارائه بسته‌های بروزرسانی است.

این عنوان ایرانی تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکن از این سبک بازی‌ها به ارمغان می‌آورد و شما را ساعت‌ها به بازی کردن مشغول می‌کند.

پرسیتی به صورت رایگان برای هر دو پلتفرم مبتنی بر آی‌اواس و اندروید در مارکت‌های معتبری چون پلی استور، بازار و اپ استور با حجمی معادل ۱۹۲ مگابایت برای سیستم عامل iOS و ۴۵ مگابایت برای سیستم عامل اندروید برای کاربران منتشر شده و به مانند سایر اپلیکیشن‌ها و بازی‌‌های عرضه شده در این حوزه شما میتوانید از طریق گزینه پرداخت درون برنامه‌ای سکه و الماس خریداری کنید تا روند رشدتان را تسریع کنید.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • پرسیتی - شهر پارسی
  • پرسیتی - شهر پارسی
  • پرسیتی - شهر پارسی
  • پرسیتی - شهر پارسی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا