مسابقه ترافیک (Traffic Racer)

در خیابان‌های پرتردد شهر با سرعت رانندگی کنید و امتیاز کسب کنید و خود را به عنوان یک راننده حرفه‌ای مطرح کنید.

موبنا – بازی Traffic Racer درواقع یک بازی در سبک ماشین‌رانی است که در عین سادگی از جذابیت بالایی بهره‌مند است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

این بازی که برای پلتفرم‌های محبوب اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز فون به صورت رایگان عرضه شده است توانسته خود را به عنوان یکی از بازی‌های پرطرفدار مطرح کند.

بازی در ابتدا تنها یک ماشین و دو محیط بازی در اختیار شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید بازی خود را آغاز کنید. نحوه بازی بسیار ساده است، تنها کاری که شما میبایست انجام دهید کارکدن با یک پدال گاز و یک پدال ترمز است که در اختیار شما قرار گرفته است، برای به سمت چپ و راست رفتن شما میبایست گوشی خود را به چپ و راست تکان دهید تا بازی به واسطه استفاده از حسگرهای موجود در گوشی شما ماشین شما را به سمت چپ و راست هدایت کند. با این امکانات که مختصر معرفی شد شما بازی خود را آغاز می‌کنید و ماشین خود را در میان ترافیک خودروهای شهر به حرکت در می‌آورید، این کار باید بدون برخود به خودروهای دیگر صورت بگیرد.

شما میتوانید بازی را در چهار نوع مختلف امتحان کنید که آن‌ها عبارتند از:

•     یک بازی بی‌انتها (مسیر یک‌طرفه) شما در این قسمت در یک مسیر مستقیم بازی خود را آغاز میکنید که هیچوقت تمام نمیشود.

•     بی‌انتها (مسیر دو طرفه) به مانند مرحله قبلی با این تفاوت که در این مرحله شما با یک خیابان دو طرفه طرف هستید.

•     بی‌انتها (با ترافیک دلخواه)، در این مرحله شما میتوانید ترافیک‌های موجود در خیابان‌ها را به دلخواه خودتان تنظیم کنید.

•     حالت زمان دار، در این مرحله شما میبایست در مدت زمان در نظر گرفته برای شما بیشترین امتیاز را به نام خود ثبت کنید.

در طول مسیر با جمع‌آوری امتیاز به شما اسکناس داده می‌شود که با این اسکناس‌ها می‌توانید یک ماشین جدید آزاد کنید یا به رانندگی در شهری جدید بپردازید. برای کسب امتیاز بیشتر و بالطبع اسکناس بیشتر بهتر است با سرعت بالای صد کیلومتر در ساعت از میان ترافیک‌ها عبور کنید.

با وجود گرافیک بسیار ساده و ابتدایی این بازی، بازهم این بازی از امتیاز بالایی در میان کاربران برخوردار بوده چرا که بازی جذابیت کافی را برای ادامه بازی و ایجاد هیجان در بین کاربران به خوبی ایجاد کرده است.

ورژن مورد بحث در این بررسی ۲/۳ می‌باشد که براساس آمار گوگل پلی در حدود ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده‌ است.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • مسابقه ترافیک (Traffic Racer)
  • مسابقه ترافیک (Traffic Racer)
  • مسابقه ترافیک (Traffic Racer)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا