ویرایشگر ویدئوی کویک (Quik)

اگر می‌خواهید از مجموعه عکس‌های موجود در گالری خود یک ویدیو موزیکال حرفه‌ای بسازید، بدون شک “Quik” دستیار حرفه‌ای و مناسب شما در این حوزه محسوب می‌شود و نیاز شما را به بهترین شکل برآورده خواهد کرد.

موبنا – اگر به طور خلاصه بخواهیم از شرکت “گو پرو” (ناشر این اپلیکیشن) بگوییم؛ می‌توانیم این شرکت را این‌گونه معرفی کنیم: “GoPro” شرکتی است که به عنوان یکی از پیشگامان تولید دوربین‌های حرفه‌ای از سال‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‌های اخیر در کنار تولید سخت‌افزارهای پرطرفدارش، چند وقتی است که روی اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و ویدیو نیز متمرکز شده است.

از همین رو شرکت مذکور مدتی قبل با تصاحب دو اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئوی “Splice” و “Quik”، قدم بزرگ و جدی را در ارائه نرم‌افزارهایی برای بهبود عملکرد سخت‌افزارهایش برداشته است.

هر دو اپلیکیشن “Quik” و “Splice” با هدف ویرایش عکس و ویدئو، پیش از این توسط شرکت‌های جداگانه‌ای طرحی و توسعه داده شده‌اند و بعدها توسط شرکت “گو پرو” خریداری شدند.

تنها تفاوت این دو اپلیکیشن در انجام عملیات و پردازش دستورات و درخواست‌های کاربر است، به طوریکه اپلیکیشن “Quik” ساخت ویدئوهای موزیکال را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌دهد. اما اپلیکیشن “Splice” دارای تنظیمات Manual یا دستی بیشتری می‌باشد، که اگر کاربران با این گزینه‌ها آشنایی نداشته باشند این برنامه چندان به کار آن‌ها نخواهد آمد.

عدم آشنایی همه افراد با تنظیمات دستی و فیلتر گذاری و تنظیمات مناسب برای ویدئوها از یک سو و در دسترس بودن اپلیکیشن “Quik” برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس از سوی دیگر، باعث شده است که بدون شک اپلیکیشن “Quik” به عنوان سلطان بلا منازع این حوزه عنوان شود.

اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب “Quik” که برای هر دو سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس در دسترس می‌باشد، یک برنامه ویرایش ویدئوی فوق‌العاده حرفه‌ای محسوب می‌شود که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین روش‌های ممکن از عکس‌های شما یک ویدئو موزیکال فوق العاده بسازد.

تنها کاری که شما می‌بایست در استفاده از این برنامه انجام دهید؛ اضافه کردن عکس‌ها و ویدئوهای مورد نظرتان از گالری به اپلیکیشن و در نظر گرفتن یک موزیک ملایم و لایت برای آن‌ها است، نگران نباشید “Quik” مهم‌ترین کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد و شما فقط با انجام این دوکار میتوانید ویدئوی موزیکال خود را از اپلیکیشن دریافت کنید.

استفاده از فیلتر بر روی عکس و ویدیو همیشه  طرفداران بی‌شماری داشته است و به همین سبب نیز می‌توانیم جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین قسمت این برنامه را استفاده از فیلترهای ویدیویی آماده و منحصر به فرد آن بدانیم.

شما با استفاده از یک آرشیو آنلاین که توسعه دهندگان آن برای شما آماده کرده‌اند به هزاران هزار فیلتر عکس و ویدئویی دسترسی دارید.

همچنین شما می‌توانید کلیپ‌های موزیکال خود را در دو کیفیت ۷۲۰ و ۱۰۸۰ از برنامه تحویل بگیرید و یا آن‌ها را مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

پس اگر به دنبال یک ویرایشگر ویدئویی رایگان و حرفه‌ای هستید، توصیه می‌کنیم اپلیکیشن “Quik” را از دست ندهید.

اپ‌استور کافه‌بازار مایکت
  • ویرایشگر ویدئوی کویک (Quik)
  • ویرایشگر ویدئوی کویک (Quik)
  • ویرایشگر ویدئوی کویک (Quik)
  • ویرایشگر ویدئوی کویک (Quik)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا